استخر بادی کودک سرسره دار مدل میوه

57158

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار مدل میوه یکی دیگر از جدیدترین تولیدات کارخانه اینتکس در زمینه استخر بادی و پارک آبی برای رده سنی بالاتر از 2 سال بوده که به قیمت مناسب و کیفیت بالا روانه بازار شده است. این استخر بادی بدنه ای مستطیل شکل داشته که برای طراحی ظاهری آن از میوه هایی زیبا با رنگبندی شاد و مهیج استفاده می شود. این استخر بادی مجهز به دو مخزن آب مجزا بوده که مخزن اول ابعاد کوچکی داشته و محل ورود به سرسره بادی سرخود محصول به شمار رفته و مخزن دوم ابعاد بزرگی داشته و در واقع محل اصلی برای بازی کودک به شمار می رود. 

استخر بادی کودک سرسره دار مدل میوه


استفاده از پارک آبی و استخر های بادی سرسره دار معمولا در فضای باز انجام شده به همین دلیل بوده که جنس بدنه و توجه به کیفیت و دوام آن از پارامتر های اساسی در زمان انتخاب و خرید این گروه از محصولات به شمار می رود. به همین دلیل بوده که شرکت اینتکس برای تولید استخر بادی کودک سرسره دار مدل میوه از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده کرده و در بخش کف استخر بادی نیز از نوع دولایه این جنس بدنه بهره برده شده است. این استخر بادی مجهز به اسباب بازی های مجزا و متصل به بدنه بوده تا کودکان به تفریحات شاد پرداخته و لذت ببرد. اگر شما قصد خرید استخر بادی کودک سرسره دار مدل میوه را دارید می توانید به صورت اینترنتی محصول را از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 طول   244 سانتی متر
 عرض 191 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 12.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 81 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و نوجوانان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...