استخر بادی کودک شفاف بست وی

51005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
710,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک شفاف بست وی یکی دیگر از باداوم ترین استخر بادی گرد بوده که در کارخانه بست وی برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال با ساختاری ساده و کاربردی و همچنین با بدنه ای باکیفیت و قیمتی مناسب طراحی و تولید می شود. ساختار بدنه این استخر بادی کودک کاملا گرد بوده که دیواره اصلی آن از سه لایه با دریچه باد کاملا اختصاصی تشکیل شده که جهت راه اندازی محصول و یا جمع اوری آن مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید برای افزایش کارایی بالای ساختار این استخر بادی توصیه می کنیم تنها با بالاترین سطح لایه دوم مخزن محصول را از آب پر کرده تا کودک به راحتی بتواند به تفریحات آبی بپردازد. بدنه اصلی این استخر بادی کاملا شفاف طراحی شده اما این سبک طراحی تاثیری بر کیفیت و دوام بدنه اصلی نداشته چرا که این استخر بادی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی شفاف تولید می شود.استخر بادی کودک شفاف بست وی

 البته بر روی بدنه اصلی این استخر بادی می توانید طرح هایی رنگی و زیبا از دنیای زیر آب و ماهی ها مشاهده کرده که همواره برای کودکان از جذابیت قابل قبولی دارند. این استخر بادی کودک با توجه به ابعاد بدنه ای که داشته برای استفاده در فضای سرپوشیده مانند منزل مناسب بوده و با در نظر گرفتن کیفیت بالای جنس بدنه برای استفاده در محیط باز و زمان سفر نیز یک گزینه ایده آل به شمار می رود. برای خرید استخر بادی کودک و بزرگسال با مناسب ترین قیمت و کیفیت می توانید به فروشگاه استخر اینتکس در ایران مراجعه نمایید تا محصول مورد نظر خود را با ضمانت اصل بودن کالا دریافت کنید.

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 317 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی : 1.7 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...