استخر بادی کودک طرح جنگل با سایبان

intex 58417

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح جنگل با سایبان بدنه ای با جنس پی وی سی دارد که ضخامت زیادی داشته و در نتیجه می تواند با طول عمر و دوام بالا برای علاقه مندان بهترین کاربرد را داشته باشد. استخر بادی مد نظر دارای ستون های بادی و ضخیم می باشد که در اخر به سایبان بادی محکم ختم می شود تا بتوان در روز های آفتابی نیز موقعیت را برای کودکان مناسب کرد و برای آن ها بهترین شرایط را ایجاد نمود. در نتیجه تفریحات آبی آن ها در بهترین موقعیت ایجاد می شود و می توان از وجود آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. استخر بادی مد نظر دارای عروسک بادی نیز می باشد که به ستون ها متصل شده اند و کار سرگرم کردن بیش تر کودکان را انجام می دهند. بدنه دارای سازگاری زیاد است که بدون ایجاد حساسیت و مشکل توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و بهترین کارایی را ایجاد سازد. این محصول بی نظیر و کاربردی از ترکیب رنگ شاد و متنوع نیز تشکیل شده است تا در نظر کودکان جذابیت داشته باشد و موجب شوق و اشتیاق آن ها گردد.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح جنگل و میمون

 از این رو بهترین گزینه به عنوان هدیه دادن به کودکان است و می تواند لحظات خوشی را برای آن ها ایجاد سازد. این محصول دلنشین و خاص طول عمر بالایی دارد و آن هم بخاطر بدنه ضخیم محصول می باشد. همچنین این بدنه غیر قابل نشت نیز بوده است و رطوبت و آب را به بیرون نشت نمی دهد. در نتیجه ساعات خوشی برای کودکان در موقعیت ایمن و استاندارد ایجاد می گردد. سایبان بادی که بر روی بدنه قرار گرفته است ضخامت زیادی دارد و توانایی منعکس کردن اشعه خورشید را نیز دارد. از این رو می توان برای ایمنی بیش تر کودکان در روز های آفتابی از محصول استفاده کرد. کسانی که قصد خرید استخر بادی کودک طرح جنگل با سایبان را دارند می توانند محصول را با قیمت مناسب از شرکت پول اینتکس سفارش دهند.

 نوعخانگی
ظرفیت 45 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 86 سانتی متر
وزن 1.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولایه بادی
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها دارای سایه بان بادی
 مناسب کودکان زیر 4 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...