استخر بادی کودک طرح دلفین 51045

51045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دلفین 51045 یک کالای ایده آل ، ساده و با ظاهری زیباست که باعث شده تا مشتریان بتوانند با توجه به ظاهری که این کالا دارد به راحتی این استخر را برای فرزند خود خریداری کنید. در همین رابطه قطعا این سوال برای شما پیش خواهد آمد که این استخر بادی دارای چه ویژگی هایی است که در این مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای بدنه ای سه لایه می باشد و این سه لایه بودن محصول باعث شده تا شما در نگاه اول سه حلقه گرد روی هم قرار گرفته را مشاهده کنید که ویژگی مهم طراحی این محصول هم به شمار می رود. بدنه اصلی این استخر بادی به صورت شفاف شکل گرفته است که این شفاف بودن در کنار وجود طرح و نقش های زیبایی که دارد باعث شده تا قطعا این استخر بادی برای فرزند شما نیز یک محصول ایده آل و خوب به شمار رود.

قیمت خرید استخر بادی کودک طرح دلفین bestway 51045 | پول اینتکس

به جز این موارد باید اشاره کنیم که این محصول دارای کف ساده نیز می باشد که شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید. هم چنین باید این مسئله را هم در نظر بگیرید که برای راه اندازی ساده و آسان این محصول شما می بایست یک عدد پمپ باد را به صورت مجزا خریداری کرده و از آن استفاده کنید. ابعاد و اندازه های این محصول نیز به گونه ای است که قطعا قابلیت استفاده در داخل منزل ، حیاط خانه و یا ویلا را هم برای شما فراهم کرده است. این محصول زیبا و جذاب را می توانید هم اکنون از سایت فروشگاه پول اینتکس نمایندگی فروش استخر در ایران خریداری کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 445 لیتر
قطر 150 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
جنس بدنه وینیل براق
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...