استخر بادی کودک طرح مرزعه بست وی

53065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,770,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح مرزعه بست وی یکی دیگر از باداوم ترین استخر بادی های سایز بزرگ بوده که برای مصارف خانگی و تفریحی تولید شده و با در نظر گرفتن ساختار و ابعاد بزرگی که داشته برای استفاده در زمان بازی های گروهی کودکان نیز یک انتخاب مناسب به شمار می رود. بدون شک مهم ترین پارامتر در زمان انتخاب و خرید استخر بادی مربوط به بخش جنس بدنه ان بوده که موجب افزایش طول عمر محصول خواهد شد با توجه به این مورد بوده که بیان می کنیم این استخر بادی کودک با بدنه ای از باکیفیت ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی و تولید شده که طول عمر فوق العاده بالایی از خود نشان می دهد.

استخر بادی کودک طرح مرزعه بست ویاین استخر بادی کودک که تحت برند مشهور بست وی طراحی شده ساختاری مستطیل شکل داشته که طراحی ظاهری آن کاملا مشابه با یک نمونه مرزعه بوده که همانند یک مرغداری کوچک و اسباب بازی های همراه یک محیط شاد را برای بازی فرزند شما مهیا می سازد. بر روی دروازه میانی یک محصول یک آبپاش تعبیه شده که به راحتی و با اتصال ساده به یک شلنگ آب می تواند نمای زیبایی را به این محصول ببخشد. وزن بدنه این استخر بادی کودک بسیار کم بوده که در زمان جمع اوری شدن یک فضای کم را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که این محصول را می توانید به راحتی حمل کرده و در زمان سفر به همراه ببرید. جنس بدنه مرغوب این استخر بادی نیز موجب شده که شما بتوانید بدون نگرانی از بروز هرگونه اسیب ناشی از قرار داشتن محصول در برابر نور خورشید و دماهای مختلف موجب بروز آسیب های احتمالی در بدنه این محصول نمی شود. برای خرید استخر بادی کودک می توانید به راحتی به فروشگاه استخر اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک طرح مرزعه بست وی

نوع خانگی - تفریحی
ظرفيت 121 ليتر
طول 175 سانتی متر
عرض 147 سانتی متر
ارتفاع 102 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ ----
نوع پمپ ----
ساک حمل ----
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 2.6 کيلوگرم
 دارای آبپاش از بالا بر روی کودکان
 مناسب سنين بالای 2 سال
اقلام همراه برچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...