استخر بادی کودک طرح نهنگ سرسره دار

intex 57176

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح نهنگ سرسره دار جذابیت زیادی دارد و جزو استخر های بادی می باشد که تشکیل پارک بادی را داده است. این محصول دارای سرسره بادی می باشد و می تواند تفریحات مهیج آبی را رقم بزند. در نتیجه برترین نمونه از محصولات بادی است که تمامی شرایط لازم برای داشتن راحتی و آرامش در تفریحات آبی را به وجود آورده است. این استخر بادی برای رده سنی کودک کاربرد دارد که مکانی بزرگ را ایجاد کرده است و قابلیت استفاده در فضای باز را دارد. در نتیجه می توان در محیط هایی مانند حیاط های بزرگ و یا باغ و ویلا محصول را مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند شد. طراحی محصول جذابیت های زیادی را به وجود آورده است تا افراد بتوانند آن را برای کودکان تهیه کنند و محبوبیت داشته باشد. همچنین رنگ های شاد و روشن که تشکیل دهنده این استخر بادی می باشد توجه آن ها را جلب کرده است و می تواند دلیل بر خرید آن باشد.

 استخر بادی با سرسره بادی توانسته ساعات خوشی را برای علاقه مندان رقم بزند و موجب داشتن تفریحات آبی مهیج در فصول گرم سال شود. بدنه برای استفاده در فضای باز سازگاری دارد که به دور از آفتاب سوختگی و یا پس دادن رنگ می باشد و می تواند با ظاهری زیبا و ثابت در طول عمر بالا استفاده شود. راه اندازی آن نیز آسان است و با توجه به داشتن دریچه باد های متعدد در سراسر محصول توانسته موجب راه اندازی مجزای هر بخش نسبت به بخش دیگر شود. با این وجود است که این استخر بادی طرفداران زیادی دارد و با فروش بالا در اختیار افراد قرار می گیرد و می تواند در اوقات فراغت کودکان نقش مهمی را ایجاد سازد. به منظور خرید آسان استخر بادی کودک طرح نهنگ سرسره دار کسانی که موقعیت مراجعه حضوری دارند می توانند به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنند و خرید خود را نهایی سازند.

نوعخانگی
ظرفیت آب استخر بزرگ 206 لیتر
ظرفیت آب استخر کوچک
 175 لیتر
طول 373 سانتی متر
عرض 234 سانتی متر
ارتفاع 99 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی
جنس کف PVC دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها مقاوم در برابر آفتاب
 مناسب سنین زیر 8 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...