استخر بادی کودک طرح گل رنگارنگ 54120

bestway 54120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال خرید یک استخر بادی برای کودک خود هستید که بتواند به صورت گروهی با دیگر کودکان به بازی بپردازد و یا به همراه شما از بازی در آب لذت ببرد، بهترین گزینه، استخر بادی کودک طرح گل رنگارنگ 54120 می باشد. این استخر بادی یکی از جذاب ترین نمونه های استخر بادی کودک است که با ابعادی بزرگ طراحی شده و برای خانواده ها نیز مناسب می باشد. ابعاد بزرگ این استخر بادی به شما امکان استفاده به صورت چند نفره و گروهی را می دهد و کودک می تواند در کنار والدین و یا همسالان خود به تفریحات آبی بپردازد. این محصول بدنه ای زیبا و جذاب دارد و ساختار آن نیز به صورت مستطیلی می باشد. دیواره این استخر بادی به صورت چند لایه است که هر یک از این لایه ها دارای دریچه باد مجزا هستند. بنابراین به راحتی می توانید این محصول را از طریق دریچه های باد، راه اندازی کنید. بر روی دیواره این استخر بادی تصاویر جذاب و فانتزی از گل های رنگارنگ با طراحی شاد و زیبا وجود دارد.

استخر بادی کودک طرح گل رنگارنگ بست وی مدل 54120 

این استخر بادی را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون برپا کنید زیرا این محصول برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده و کاملا استاندارد محیط های بیرون از منزل است. برای راه اندازی آن لازم است تا ابتدا فضایی بدون سنگ و چوب های تیز را در نظر گرفته و یا با استفاده از زیرانداز مناسب، فضا را ایجاد کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد اقدام به راه اندازی استخر نمایید. با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید این محصول دچار آسیب نشده و به راحتی می توان آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. جهت خرید استخر بادی کودک طرح گل رنگارنگ 54120 با ارزان ترین قیمت و کیفیت بسیار بالاو صد در صد اورجینال، پس از مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه رسمی محصولات بادی، سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های این شرکت تماس بگیرید.

نوعخانگی
ظرفيت 702 ليتر
طول 229 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی : 5 کيلوگرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنين 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...