استخر بادی کودک مربعی طرح آکواریوم 57471

Intex 57471NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مربعی طرح آکواریوم 57471 محصولی مناسب و ویژه برای استفاده کودکان است که با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این استخر بادی با برخورداری از طراحی زیبا و منحصر به فرد در اولین برخورد توجه کودکان را جلب کرده و وجود نقاشی های فانتزی بر روی بدنه آن، به شادی بیش تر کودکان منجر می شود. 

این استخر بادی به صورت مربعی تولید شده است و دارای دیواره هایی بسیار ضخیم و با انعطاف بالا است. دیواره این استخر بادی به طوری بوده که با برخورد کودک انعطاف زیادی از خود نشان داده و کودک دچار آسیب نخواهد شد. به علاوه می تواند به راحتی به این دیواره تکیه بدهد و در داخل استخر بنشیند. ابعاد این استخر بادی به گونه ای است که می توان آن را به راحتی در حیاط منزل و یا ویلا قرار داد تا کودک به بازی بپردازد. این محصول برای استفاده چند کودک نیز مناسب است و فضای خوبی در اختیار آن ها قرار می دهد. بدنه این استخر بادی کیفیت بسیار بالایی دارد و قرار گیری آن به صورت مداوم در برابر نور خورشید، موجب افت کیفیت بدنه نخواهد شد. این بدنه در برابر پارگی و پوسیدگی نیز استحکام بالایی دارد و می توان آن را به صورت مکرر مورد استفاده قرار دارد. تنها لازم است تا از پریدن کودک بر روی استخر بادی جلوگیری کنید و در زمان جابه جایی محصول را بر روی زمین نکشیده و به طور کامل از روی زمین بلند کنید. اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید.

برای خرید استخر بادی کودک مربعی طرح آکواریوم 57471 با ارزان ترین قیمت پس از وارد شدن به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعتفریحی
 طول 159 سانتي متر
 عرض 159 سانتي متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 ظرفیت 340 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه های بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف وینیل
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت دو لایه ای
 وزن: 2.6 کیلوگرم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...