استخر بادی کودک میکی موس بست وی

91016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
970,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک میکی موس بست وی یکی دیگر از بادوام ترین انواع استخر بادی استاندارد و پرتابل بوده که با بالاترین دوام و طول عمر طراحی و به بازار عرضه می شود. ساختار بدنه این استخر بادی کودک مربع شکل بوده که در لبه ابتدایی آن شاهد یک صفحه برای بازی کودکان هستید. بر روی این صفحه میله های بادی تعبیه شده تا کودک بتوانید با پرتاب حلقه های مجزا که در بسته بندی محصول بوده ساعت ها سرگرم شده و لذت ببرد. ساختار بدنه محصول دولایه بوده که هریک از این لایه از طریق یک دریچه باد کاملا اختصاصی ر اه اندازی خواهد شد. این استخر بادی کودک در لبه اصلی خود یک محوطه شیبدار و گرد داشته که محلی مناسب برای بازی کودک با توپ های پلاستیکی رنگی و بدون پلیسه موجود در محصول به شمار می رود.

همانطور که از نام این استخر بادی مشخص بوده طراحی بدنه آن کاملا رنگی و انیمیشنی برگرفته از شخصیت محبوب میکی موس بوده که در میان کودکان از طرفداران بالایی بهره مند می باشد. جنس بدنه محصول نیز کاملا باکیفیت و مقاوم از نوع پلاستیک فشرده پی وی سی تولید شده که موجب می شود شما بتوانید از این استخر بادی کودک در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده راه اندازی کرده تا کودک شما به راحتی به تفریح بپردازد. البته وزن کم بدنه محصول در کنار سیستم راه اندازی و جمع اوری سریعی که داشته موجب شده تا این استخر بادی کودک یک گزینه ایده آل برای استفاده در زمان سفر به شمار رود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این استخر بادی و یا سایر استخر های اینتکس و بست وی را با ضمانت اصالت کالا و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 151 لیتر
طول 157 سانتی متر
ارتفاع 94 سانتی متر
وزن   3 کیلوگرم
جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دولایه
پمپ --
نوع پمپ --
ساک حمل --
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...