استخر بادی کودک کم عمق مدل پو اینتکس

58433

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک کم عمق مدل پو اینتکس یکی دیگر از جدیدترین تولیدات کارخانه اینتکس در سال 2021 در زمینه استخر بادی برای رده سنی کودک بوده که محصولی کاربردی با طول عمر بالا به شمار رفته و برای استفاده در فضای باز توصیه می شود. این محصول ساختاری مربع شکل داشته که عمق آن تنها 10 سانتی متر است. ضلع این مربع و همچنین بخش میانه آن از انحنای زیبایی برخوردار بوده که به جذابیت استخر بادی می افزاید. این دیواره محصول کاملا ساده و آبی رنگ بوده اما در تمامی این دیواره و بر روی آن دریچه هایی تعبیه شده است. این دریچه ها در واقع آبپاش تعاملی محصول به شمار رفته که در صورت اتصال به شلنگ آب شروع به کار کرده و یک محیط شاد و مهیج برای بازی فرزند شما مهیا خواهد کرد.

استخر بادی کودک کم عمق مدل پو اینتکس

محصولاتی نظیر استخر بادی که برای استفاده کودکان طراحی و تولید شده نیاز به ظاهری مهیج و شاد متناسب با روحیات این رده سنی دارد. با توجه به علاقه کودکان به انیمیشن در بخش کف این استخر بادی از طرح انیمیشن محبوب پو استفاده شده که از رنگبندی شادی نیز برخوردار می باشد. نکته مهم بعدی در زمان خرید استخر بادی مربوط به توجه به جنس بدنه آن بوده که در استخر بادی کودک کم عمق مدل پو اینتکس از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده است. برای خرید استخر بادی کودک کم عمق مدل پو اینتکس می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 115 لیتر
طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 10 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دولایه طرح دار
پمپ   
نوع پمپ ------
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
مناسب برای کودکان
کف طرح دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...