استخر بادی کودک گرد طرح ماهی

51004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
780,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد طرح ماهی یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی مخصوص استفاده تمامی سنین بالاتر از سه سال بوده که توسط کارخانه بست وی طراحی و تولید می شود. این استخر بادی وزن بدنه بسیار کمی داشته که در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. ساختار اصلی بدنه محصول در واقع از بدنه ای سه لایه تشکیل شده که هریک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد کاملا اختصاصی و به وسیله پمپ باد مخصوص اینتکس برای استفاده اماده می شود. جنس بدنه این محصول نیز از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی انتخاب شده که موجب می شود برای استفاده از آن در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده مشکلی نداشته و از طول عمر بالای این استخر بادی آسوده خاطر باشید.استخر بادی کودک گرد طرح ماهی

با در نظر گرفتن تمامی این موارد بوده که بیان می کنیم از این استخر بادی می توانید در زمان سفر نیز استفاده کرده تا کودک تفریح مهیج آبی را در فضای باز تجربه نماید. بدنه اصلی این محصول به صورت شفاف طراحی شده که به زیبایی محصول افزوده و موجب افت کیفیت در بدنه محصول نمی شود. بر روی این بدنه شفاف می توانید طرح هایی رنگی و مات را مشاهده کرده که بر اساس علایق کودکانه برگرفته از ماهی و دنیای زیر آب انتخاب شده است. با در نظر گرفتن تمامی این موراد اگر شما قصد خرید استخر بادی کودک گرد طرح ماهی و یا سایر نمونه های استخر بادی را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه استخر اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت و با ضمانت اصل بودن کالا دریافت نمایید.

 نوع سفری
ظرفیت 282 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
جنس رویه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل ضخیم
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
پرتابل و وزن کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...