استخر بادی گرد سبز بست وی

Bestway 51041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,380,000
1,280,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد سبز بست وی دارای ابعاد استاندارد می باشد که مقاومت کامل در برابر عوامل مختلف را دارد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب شود. استخر بادی به دلیل کمجا بودن در مسافرت و گردش نیز کاربرد دارد و سبب ایجاد تفریحات مهیج آبی می شود. به این ترتیب به صورت خالی از باد و تاشو می توان آن را در مسافرت به همراه داشت و در صورت رسیدن به مکان مورد نظر به وسیله پمپ باد راه اندازی گردد. این محصول دارای دیواره های شفاف و زیبا می باشد که براقیت زیادی دارد و رنگ بدنه آن نیز به وضوح نمایان شده است. 

خرید استخر بادی گرد سبز بست وی ارزاندر این صورت با پر شدن از آب می تواند موقعیت زیبا و خاصی را برای کودکان ترتیب دهد که مورد محبوبیت آن ها می باشد و می تواند جهت تفریحات مهیج آبی استفاده شود. وزن بدنه نیز به دلیل ابعاد کوچک کم است و قابلیت به جا به جایی آسان نیز وجود دارد. در این صورت مشکلی برای به همراه داشتن محصول وجود ندارد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از محصول در طولانی مدت استفاده شود. دیواره های استخر بادی از ساختار حلقه ای پیروی کرده اند که ضخامت زیادی را ایجاد می کند و استحکام بالا برای استفاده از محصول در موقعیت های مختلف را ایجاد می سازد. در این صورت می توان در فصول گرم سال و در زمان قرار گیری در معرض تابش خورشید به راحتی از محصول استفاده کرد و شاهد خرابی بدنه نیز نبود. چرا که این محصول قابلیت مقاومت در برابر اشعه خورشید را دارد و می تواند طول عمر زیادی از خود نشان دهد و دچار آفتاب سوختگی و پارگی نمی شود. از این رو بهترین گزینه برای روز های تابستانی است. کسانی که قصد خرید استخر بادی گرد سبز بست وی را دارند می توانند از طریق مراجعه به نمایندگی پول اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

نوعخانگی
ظرفیت 445 لیتر
قطر 150 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
رنگ بخش داخلی نقره ای براق
رنگ بخش خارجی سبز براق
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...