استخر بادی گرد کودک مدل شیر شاه 57425

intex 57425

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد کودک مدل شیر شاه 57425 سازگار ترین استخر بادی است که برای رده سنی کودک ساخته شده است و از مقاوم ترین بدنه با دیواره های محکم برخوردار می باشد. ساختار دیواره استخر بادی حلقه ای می باشد که از سه حلقه بادی بر روی هم تشکیل شده است که بدون هر گونه درز و شکاف توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و از این رو محصولی با سازگاری زیاد باشد. از این استخر بادی جهت استفاده در فضای باز نیز بهره می برند و می توانند محیط تفریحات آبی و مهیج را برای افراد رقم بزنند. همچنین به دلیل ساختاری با ارتفاع بلند می توان آن را در فضای بسته به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. استخر بادی بدنه ای گرد دارد که برای کودکان محبوبیت زیادی دارد. این مدل از استخر های بادی سبب تشکیل بهترین اوقات شده است تا افراد بتوانند ساعات خوشی را داشته باشند و بدون هر گونه مشکل به تفریحات خود بپردازند.

استخر بادی کودک مدل شیر شاه بدنه ضد حساسیت است تا با پوست بدن کودکان سازگاری داشت باشد و افراد را دچار مشکل نکند. علاوه بر این موارد طرح های رویه بدنه بدون تغییر حالت و پس دادن رنگ می باشد تا افراد بتوانند از آن لذت ببرند و ظاهر محصول را بدون تغییر حالت و تغییر رنگ در طی سال های زیاد داشته باشند. استخر بادی مد نظر طرح شیر شاه است که برای کودکان جذابیت دارد. با ترکیب رنگ شاد و منحصر به فردی که در استخر بادی ایجاد شده می توان آن را برای کودکان به صورت هدیه نیز خریداری کرد و سبب شوق و نشاط آن ها در این زمینه شد تا افراد بتوانند این محصول را با طول عمر بالا داشته باشند و از آن لذت ببرند. چنانچه تمایل و قصد خرید استخر بادی گرد کودک مدل شیر شاه 57425 را دارید به سایت فروشگاه پول اینتکس مراجعه کنید تا محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به راحتی خریداری نمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 335 لیتر
قطر 147 سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.8 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
 مناسب سنین +2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...