استخر توپ بادی بست وی مدل ماشین مسابقه

bestway 93404

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی بست وی مدل ماشین مسابقه یکی از جذاب ترین محصولات ارائه شده در سایت پول اینتکس است که به تازگی وارد بازار شده و محصولی بی نظیر برای بازی های کودکان محسوب می شود. این استخر بادی توپ را می توانید در داخل منزل راه اندازی کرده و داخل آن را نیز از توپ های رنگی و زیبا پر کنید تا کودک به بازی بپردازد. هم چنین می توانید این محصول را در سالن های بازی و یا در مهد های کودک قرار دهید. این استخر بادی توپ با طراحی زیبا و شگفت انگیز برای بازی های کودکان عالی بوده و می توان به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمود. 

استخر توپ بادی بست وی مدل ماشین

این محصول دارای ابعادی مناسب است که به راحتی می توان داخل استخر را از توپ پر کرد و فضای زیادی برای راه اندازی آن نیاز ندارید. بر روی بدنه این استخر بادی توپ چند دریچه باد وجود دارد که توسط یک پمپ باد به راحتی می توان آن را باد زد تا آماده استفاده شود. این محصول به شکل یک ماشین مسابقه طراحی شده است که جذابیت بالایی برای کودکان خصوصا پسرها دارد و فضای مناسب بازی را در اختیار آن ها قرار می دهد. بدنه این استخر بادی از بهترین نوع پی وی سی ساخته شده است که با برخورداری از استحکام مناسب و انعطاف عالی، به راحتی ضربه و فشارها را خنثی کرده و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. البته لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید و از پریدن کودکان بر روی استخر بادی جلوگیری نمایید. هم چنین پس از راه اندازی محصول را بر روی زمین نکشید.

برای خرید استخر توپ بادی بست وی مدل ماشین مسابقه با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پول اینتکس، سفارش خود را ثبت نمایید.

نوعخانگي، مسافرتی
سازنده بست وی
طول 135 سانتي متر
عرض 99 سانتي متر
ارتفاع کلی 43  سانتي متر
جنس رويه وینیل
طرح رویه طرح دار ماشین
جنس کف وینیل
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 2.5 کیلوگرم
 داراي توپ رنگی همراه
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...