استخر طلقی اینتکس طرح ساحل 56451

56451

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

انواع استخر های طلقی کودک به تازگی وارد بازار شده اند که یکی از بهترین و جدیدترین استخر های کودک هستند و مورد رضایت خریداران قرار دارند. یکی از این استخر های طلقی، استخر طلقی اینتکس طرح ساحل 56451 است که به تازگی وارد بازار شده و رضایت صد در صد خریداران را جلب کرده است. استخر فوق به صورت دایره ای طراحی شده است و ارتفاعی استاندارد دارد تا از بابت بازی کودک دلبندتان در داخل استخر آسوده خاطر باشید. این محصول قطری برابر با 152 سانتی متر داشته که برای استفاده دو تا سه کودک مناسب است و با راه اندازی در فضاهای باز مانند حیاط منزل و ویلا، بهترین گزینه برای بازی های دسته جمعی کودکان می باشد. این محصول را می توانید به راحتی راه اندازی نمایید. زیرا دیواره آن نیازی به باد کردن ندارد و به سادگی و در زمانی کوتاه راه اندازی خواهد شد.

 از مزیت های دیگر این محصول نیز برخورداری از وزن بسیار کم است که می توانید به راحتی آن را حمل کرده و جابه جا کنید. به این ترتیب در هر فضایی می توانید این محصول را حرکت دهید و حمل نمایید. این استخر طلقی نمونه کاملی از یک استخر منحصر به فرد و با استحکام بالا است. طول عمر بالای این محصول موجب شده تا بتوان آن را تا سال ها مورد استفاده قرار داد. بدنه این محصول از پی وی سی شفاف و منعطف با ضخامت بالا تهیه شده است و بر روی آن تصاویر فانتزی و جذابی از طرح های ساحلی وجود دارد. برای تهیه استخر طلقی اینتکس طرح ساحل 56451 با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر می توانید به سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده و این استخر طلقی زیبا را سفارش دهید. هم چنین برای مشاوره خرید می توانید با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

 نوعخانگی
ظرفیت 443 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 1.5 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک طلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها استفاده از طراحی بسیار زیبا
 مناسب کودکان بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...