استخر طلقی سایز بزرگ اینتکس طرح دریا 58472

intex 58472

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر طلقی سایز بزرگ اینتکس طرح دریا 58472 یکی دیگر از جذاب ترین محصولات برند پرطرفدار اینتکس است که در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول زیبا و بی نظیر ابعادی بزرگ دارد و به صورت گرد طراحی شده است به طوری که برای استفاده در فضاهای بزرگ مانند حیاط ویلا و باغ مناسب می باشد و به مدت طولانی می توان آن را در فضاهای باز مورد استفاده قرار داد. 

استخر طلقی کودک اینتکس سایز بزرگ

بر روی بدنه این استخر طلقی طرح های فانتزی و رنگارنگی از موجودات دریایی وجود دارد که به زیبایی هر چه بیش تر استخر کمک می کند. با این وجود این استخر برای بازی های کودکان بی نظیر است و مورد پسند آن ها قرار می گیرد. این محصول از کیفیت بدنه فوق العاده ای برخوردار می باشد و برای استفاده در فضاهای باز نیز مناسب است. با قرار گیری در برابر آفتاب مستقیم این محصول دچار افت کیفیت نشده و تغییر رنگ نمی دهد و دچار پوسیدگی نیز نخواهد شد. به این ترتیب شما می توانید به صورت طولانی مدت از این استخر طلقی استفاده نمایید. بدنه این محصول در برابر ضربه و فشار و پارگی نیز مقاومت خوبی دارد و به همین جهت در صورت رعایت نکات نگه داری تا سال ها دچار افت کیفیت نخواهد شد. از دیگر مشخصات این استخر طلقی برخورداری از وزن بسیار پایین است که امکان حمل و جابه جایی آسان آن را فراهم می کند. شما می توانید به راحتی این محصول را همراه خود به مسافرت ها نیز ببرید تا در صورت لزوم کودک بتواند در داخل آن به بازی بپردازد.

برای خرید استخر طلقی سایز بزرگ اینتکس طرح دریا 58472 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را به راحتی درب منزل دریافت نمایید.

نوعتفریحی
ظرفیت 2040 لیتر
قطر 244 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 4.3 کیلوگرم
جنس رویه طلقی نشکن
جنس بخش کناری طلقی نشکن
جنس کف PVC 
روش راه اندازیبدون نیاز به پمپ
طرح بدنه دریا و اقیانوس
سنین مورد استفاده سنین بالای 3 سال
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای بدنه شفاف
 دارای بدنه ای مقاوم
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...