استخر طلقی کودک اینتکس قطر 122 طرح غواصی 58477

intex 58477

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر طلقی کودک اینتکس قطر 122 طرح غواصی 58477 یکی از جدیدترین انواع استخر های اینتکس است که با طراحی فانتزی و جذاب برای کودکان، توانسته به خوبی نظر خریداران را جلب کرده و به فروش بالایی برسد. این استخر طلقی قطری برابر با 122 سانتی متر داشته که برای استفاده کودک مناسب می باشد و با برخورداری از ارتفاع استاندارد، می توان با خاطر آسوده کودک را در استخر قرار داد به طوری که ایمنی او تأمین شده و بتواند به راحتی بازی کند.

استخر طلقی کودک اینتکس سایز کوچک

این محصول برای استفاده در مسافرت ها نیز ایده آل بوده و به دلیل برخورداری از وزن بسیار کم، می توان به راحتی آن را حمل و جابه جا کرد. این استخر طلقی را می توانید در کنار استخر های بزرگ بزرگسال راه اندازی کنید تا کودک با ایمنی کامل به بازی در آب بپردازد. محصول فوق بسیار کاربردی بوده و برای استفاده در موقعیت های گوناگون مناسب است. این استخر بادی دارای کیفیت بی نظیر است و طول عمر زیادی دارد. محصول فوق در برابر پوسیدگی و ساییدگی استحکام بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده می باشد بدون اینکه دچار آسیب شده و نیاز شما را از بابت خرید مجدد رفع می کند. این استخر طلقی برای استفاده در فضاهای باز نیز مناسب بوده و با قرار گیری طولانی در برابر آفتاب مستقیم دچار افت کیفیت نخواهد شد. با توجه به ابعاد کوچک این محصول برای قرار گیری در تراس منزل و یا داخل حمام نیز مناسب است.

برای خرید استخر طلقی کودک اینتکس قطر 122 طرح غواصی 58477 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
ظرفیت 281 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 1.1 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک طلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
سنین مورد استفادهبالای 3 سال
برنداینتکس
سایر ویژگی ها دارای طراحی بسیار زیبا در بدنه
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...