استخر فریمی سایبان دار قطر 183

bestway 5618T

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فریمی سایبان دارقطر 183 یکی دیگر از جذاب ترین و جدیدترین محصولات ارائه شده توسط شرکت بزرگ بست وی می باشد که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این استخر فریمی از طراحی ویژه و جذابی بهره مند است که برای استفاده کودکان مناسب بوده و فضای خوبی برای بازی در اختیار آن ها قرار می دهد. این استخر فریمی به صورت مربعی طراحی شده است و بر روی آن تصاویر فانتزی و جذابی وجود دارد. این تصاویر از ماهی ها و موجودات دریایی است که با رنگ های شاد و فانتزی می باشند. ارتفاع این استخر فریمی متناسب با قد کودکان بوده تا بتوانند به راحتی در داخل این محصول به بازی بپردازند. 

استخر فریمی سایبان دار بست وی

این محصول خاص و جذاب به صورت فریمی تهیه شده است به این صورت که دارای دو بخش اسکلت و بدنه می باشد. اسکلت این محصول مقاومت بالایی داشته و در برابر ضربه و فشار ناشی از بازی های کودکان استحکام خوبی از خود نشان می دهد. هم چنین این بدنه این استخر فریمی از کیفیت عالی بهره مند است که می توان به راحتی آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. این نوع از بدنه در برابر نور خورشید استحکام بالایی داشته و طول عمر زیادی دارد. داشتن سایبان نیز یکی از برتری های این استخر است. این سایبان قابلیت جدا سازی و اتصال به بدنه استخر را دارد و در صورت نیاز در شرایط آب و هوایی مختلف می توان از آن استفاده کرد.

برای خرید استخر فریمی سایبان دار قطر 183 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به صورت اورجینال درب منزل دریافت نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب930 ليتر
قطر183 سانتی متر
ارتفاع51 سانتی متر
وزن8.3 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
دارای سایبان آبپاش دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...