استخر پیش ساخته با طول 260 سانتی متر اینتکس

28271

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مدل اینتکس ، در نمایندگی استخر پیش ساخته . جنس بدنه استخر از برزنت و الیاف مخصوص ابریشم ، جنس پایه و لبه استخر آهنی ، همراه با دریچه تخلیه و آب گیری ، طراحی داخلی از نقوش کاشی با رنگ آبی ، با نصب یک ساعته پکیج کوچک ، و قابل حمل، با گارانتی یک ساله شرکت اینتکس استخر ، مقاوم و مستحکم در برابر فشار آب ، قابلیت راه اندازی بر روی زمین مسطح بدون خاک و سنگریزه ، بدون نیاز به هزینه های احداث استخر ساختمانی و بتونی و فایبرگلاس ، قابلیت جمع شدن بسیار سریع ، و قیمت بسیار ارزان و باورنکردنی.

استخر پیش ساخته اینتکس با طول 220 با پمپ تصفیه اینتکس، یک مجموه کامل برای شنا، تفریحات آبی می باشد. این استخر از قابلیت های بی نظیری برخوردار است. و تمام قابلیت های استخر های عمومی با امکانات بیشتر و بهتر را دارا می باشد. فضا و محیط مخصوص تفریح شما، به انتخاب خودتان تعیین می گردد و در لحظه قابلیت تغییر و جا به جایی را دارا می باشد. امکان استفاده های گروهی و چند نفری را دارا می باشد. این استخر از رنگ بندی زیبای آبی برخوردار است و با اکثریت سلایق هماهنگی خوبی دارد و یک رنگ آرامش بخش و عام پسند است.

استخر پیش ساخته اینتکس در هر اماکن شخصی و عمومی قابل استفاده می باشد. در منزل و مهد های کودک و سایر فضاهای عمومی تفریحی مخصوص برای کودکان و نوجوانان قابل استفاده است. ابعاد استخر پیش ساخته اینتکس در طول 260 سانتی متر و عرض 160 سانتی متر با ارتفاع 60 سانتی متر طراحی و تولید شده است. وزن بسته بندی محصول 20 کیلوگرم است. در این ابعاد طراحی شده 2282 لیتر آب جای می گیرد. استخر پیش ساخته اینتکس از جنس برزنت الیاف ابریشمی می باشد. برزنت یک نوع پارچه ضد آب است که به شدت قوی و محکم است. این برزنت با روکش پلی استر پوشیده شده است تا ضخامت بیشتر و استحکام بیشتری داشته باشد. با این پارچع عجیب و اعجاب انگیز در ساخت انواع لوازم و تجهیزات کاربردی استفاده می شود که یکی از مهمترین کاربردهای آن ساخت استخر های پیش ساخته می باشد. این پارچه برزنتی در برابر تابش نور خورشید بسیار مقاوم است بنابراین بهترین گزینه برای ساخت استخر های پیش ساخته جهت استفاده در فضاهای باز می باشد تا بدون هیچ نگرانی از کاهش عمر مفید استخر، در فضای باز می توان از آن استفاده های بسیار مفیدی انجام داد.

اگر به طور روزانه استخر پیش ساخته را استفاده می نمایید بهترین روش برای سالم ماندن و بهداشتی ماندن استخر و آب آن لازم است، پمپ تصفیه فیلتری یا پمپ تصفیه شنی را به استخر متصل نمایید ( البته برای این  استخر با این ابعاد، بهترین انتخاب پمپ فیلتری خواهد بود زیرا پمپ شنی برای استخر های بزرگ تر کارایی بهتر و بیشتری خواهد داشت.) و بعد از اتصال پمپ، حداکثر 35 دقیقه نیاز دارید تا پمپ روشن باشد و به انجام عملیات تصفیه آب استخر بپردازد. با این روش می توانید به مدت حداکثر سه ماه آب درون استخر را نگه داری نمایید که در این مدت نیاز به تعویض آب نخواهید داشت. با این روش هر سه ماه یکبار لازم است تا آب درون استخر را مجددا تعویض نمایید و همانطور که ملاحظه می نمایید از  هدر رفت آب و صرف وقت برای پر و خالی کردن آب به طور روزانه، هزینه های گزاف آب جلوگیری کرده اید و اینگونه یک محصول کاملا به صرفه را برای بازی های خود در اختیار خواهید داشت.

راه اندازی این استخر کار سخت و دشواری نیست و هر فرد بالغ با کمک و آموزش DVD راهنمای همراه محصول خواهد توانست در مدت زمان محدودی استخر پیش ساخته 260 سانتی متری را راه اندازی نماید. در هنگام نصب استخر چند نکته مهم بسیار حائز اهمیت است که با اجرا کردن آنها می توانید استخر پیش ساخته اینتکس را مهیای استفاده بنمایید. قبل از نصب لازم است تا محیط استفاده از استخر را انتخاب نمایید و دقت کنید تا محیط مورد نظر کمی از ابعاد استخر بزرگتر باشد و همچنین سطح انتخاب شده کاملا صاف و مسطح باشد و سطح مورد نظر از هر گونه شی تیز و سنگ ریزه عاری باشد. بعد از انتخاب محیط، کش های نگه دارنده استخر را بر روی زمین قرار دهید و شروع بعداز انجام این مرحله بدنه اصلی استخر برزنتی را بادقت بر روی کش ها قرار دهید و در انها تیز پایه های آلومنیومی مقاوم و قوی را به کش ها و لبه بدنه اصلی استخر متصل نمایید تا اینگونه استخری پایدار و مستحکم را مهیا نمایید.

  • طول : 260 سانتی متر
  • عرض 160 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • حجم و گنجایش آب : 2282 لیتر
  • وزن بسته بندی: 20 کیلوگرم
  • کد محصول: 28271

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...