استخر پیش ساخته گرد بست وی 76*305

56406

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
8,240,000
7,010,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد بست وی 76*305 از سری محصولات جدید و استخر های پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس است که به صورت گرد طراحی شده، این استخر پیش ساخته گرد به دلیل قطر خود فروش بسیار بالایی را در سطح جهان داشته و نمایندگی استخر پیش ساخته نیز این محصول را در تعداد بسیار بالایی به فروش رسانده است، ویژگی های دیگر این استخر پیش ساخته مانند جنس بدنه و جنس پایه ها، ابعاد و دیگر مزایای محصول باعث شده تا این استخر گرد اینتکس به فروش بالایی دست یابد. لازم به ذکر است جنس بدنه این محصول از پی وی سی بوده و رویه آن نیز از برزنت استفاده شده که این جنس برای رویه باعث شده تا کیفیت محصول دو چندان شود چرا که این جنس در برابر فشار و وزن بالا آب درون استخر می تواند به بهترین شکل ممکن مقاومت کند،

 همچنین پایه های آلومینیومی این محصول باعث شده تا دیواره های محصول بتوانند با تکیه بر پایه های آلومینیومی به بهترین شکل مقاومت کنند. لازم به ذکر است ظرفیت این استخر پیش ساخته به قدری زیاد است که برای این حجم بالا نیز پمپ تصفیه آب فیلتری نیز در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید حجم بالای آب استخر را در عرض چند ساعت تصفیه کنید. پس در آخر باید گفت که اگر قصد خرید استخر پیش ساخته گرد بست وی 76*305 را دارید می توانید آن را از طریق سایت فروشگاه اینتکس به همراه ضمانت نامه معتبر تهیه کنید و یا با شماره های درج شده داخل وب سایت تماس حاصل فرمایید. 

 نوعگرد
ظرفیت آب4678 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 1249 لیتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...