استخر پیش ساخته 427 با پمپ شنی بست وی

56644

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20,810,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 427 محصولی زیبا وبینظیر ازشرکت معتبر بست وی بوده که بصورت گرد طراحی وساخته شده است جنس بدنه آن از pvc برزنتی وجنس پایه های آن از آلومینیوم است که دربرابر شرایط جوی مختلف از مقاومت بالایی برخوردار است واین جنس با کیفیت سبب شده تابتوان از آن در فضای باز استفاده نمود به همراه این محصول یک عدد درپوش برای محافظت بیشتر وجلوگیری از ورود زباله به داخل استخر وجود دارد ویک عدد زیرانداز برای طول عمر بیشتر و جلوگیری از پوسیدگی استخر در نظر گرفته شده است ونیز یک نردبان پیش ساخته دارد که استفاده از استخر را برای مصرف کننده آسان مینمایدویک پمپ تصفیه آب شنی دارد که آب استخر توسط این پمپ به آسانی تصفیه می شود .

دارای ابعاد قطر 427 سانتی متر, ارتفاع 107 سانتی متر, باتوجه به این ابعاد ظرفیت آب آن برابر با 15232 لیتر است از این استخر علاوه بر استفاده برای تفریحات آبی در صنعت پرورش ماهی نیز کاربرد دارد وزن آن 68.3 کیلوگرم است قابلیت نصب وراه اندازی در مدت زمان 20 دقیقه را دارد دارای گارانتی 1 ساله وخدمات پس از فروش نیز میباشد همچنین در بسته بندی این استخر یک DVD آموزشی وجود دارد که بصورت تصویری تمام مراحل نصب وراه اندازی آن به تصویرکشیده شده است ونیز یک بسته تعمیرات دارد که در صورت آسیب دیدن این استخر میتوان توسط این بسته آن را تعمیر نمود برای خرید این استخر پیش ساخته به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید .

استخر پیش ساخته 427 با پمپ شنی بست وی از سری استخر های پیش ساخته بست وی می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند یک وسیله تفریحی بسیار مناسب در تمامی فصل ها باشد. فرم کلی این استخر به صورت دایره ای بوده . رنگ بدنه آن طوسی می باشد. در قسمت بیرونی و درونی استخر یک عدد نردبان قرار داده شده است که به وسیله آن می توانید به راحتی درون استخر رفته و یا از آن خارج شوید. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت .

ابعاد، وزن و تحمل وزن استخر پیش ساخته :

این استخر پیش ساخته بست وی همانند سایر محصولات بست وی از کیفیت بسیار بالایی بهره برده و به دلیل این کیفیت بالا توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین استخر های پیش ساخته موجود در بازار تبدیل شود. این محصول دارای قطر 427 سانتی متر و ارتفاع: 107 سانتی متر است. ظرفیت آب آن 15232 لیتر بوده و وزن استخر نیز 68 کیلو گرم می باشد. این استخر پیش ساخته می تواند یک وسیله تفریحی بسیار خوب برای افراد بزرگسال و نوجئانان باشد. همچنین افراد سالمند نیز می توانند از آن برای آب درمانی نیز استفاده کنند. استفاده ی دیگری که می توان از این استخر کرد، استخر پرورش ماهی می باشد.

 

جنس و کیفیت بدنه استخر پیش ساخته :

از نکات مهم در خرید استخر پیش ساخته می باشد که شرکت بست وی توانسته است با تجربه و تولید محصولات با کیفیت خود را در تولید محصولاتی با درجه کیفیت بالا ثابت کرده و خیال مشتریان را از بابت جنس محصولات راحت کند. بدنه این استخر پیش ساخته از وینیل برزنتی بوده که مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد و هیچ گونه تغییر حالتی در برابر انواع دمای آب و نور خورشید نمی دهد. پایه های آن از آلومینیوم بوده که استحکام بالایی در رابر فشار دارد و کاملا ضد زنگ می باشد. این استخر دارای یک عدد نردبان، پمپ تصفیه و درپوس و زیر انداز می باشد که با وجود این ها دیگر شما نیازی به هزینه کردن بابت تهیه این گونه وسایل ندارید.

 

نحوه راه اندازی :

این استخر پیش ساخته را می توان به دو روش رو کار و تو کار راه اندازی کرد. روش تو کار به این صورت است که زمین را به اندازه ابعاد استخر حفر کرده و استخر را درون ان قرار می دهیم. روش رو کار نیز به این طریق است که استخر را به وسیله پایه ها بر روی سطح زمین قرار می دهیم. از این محصول می توان درون حیاط، باغ و یا محوطه پوشیده مربوط به استخر استفاده کرد. اگر استخر را نصابان ما نصب کنند استخر شامل 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

  • قطر: 427 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
  • ظرفیت آب: 15232 لیتر
  • جنس بدنه از PVC برزنتی
  • جنس پایه ها از آلومینیوم
  • دارای پمپ تصفیه آب شنی
  • دارای درپوش و زیرانداز
  • دارای نردبان
  • دارای ضمانت و خدمات
  • قابل استفاده برای پرورش ماهی
  • کد محصول: 56644

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...