استخر پیش ساخته 427 سانتی متر پمپ فیلتری

56641

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 427 سانتی متر محصولی زیبا وبا کیفیت از شرکت معتبر بست وی بوده که بصورت گرد طراحی وساخته شده است جنس بدنه آن از pvc برزنتی با پایه های فلزی بوده که در برابر شرایط مختلف جوی وهرنوع ضربه ودمای آب از مقاومت بالایی برخوردار بوده طوری که میتوان از آن در فضای باز استفاده نمود دارای پمپ تصفیه آب فیلتری بوده که توسط آن به راحتی آب درون استخر تصفیه میشود به همراه این محصول یک عدد درپوش برای محافظت بیشتر وجلوگیری از ورود زباله به درون استخر از آن استفاده میشود و یک زیرانداز برای طول عمر بیشتر و جلوگیری از فرسودگی استخر در نظر گرفته شده است ونیز یک نردبان دارد که استفاده از استخر رابرای مصرف کننده راحت میکند دارای ابعاد قطر 427 سانتی متر, ارتفاع 107 سانتی متر, باتوجه به این ابعاد ظرفیت آب آن برابر با 15232لیتر است از این استخر علاوه بر استفاده برای تفریحات آبی در صنعت پرورش ماهی نیز کاربرد دارد وزن استخر 55.9 کیلوگرم است ودرمدت زمان 20 دقیقه میتوان این محصول را نصب وراه اندازی نمود وشامل گارانتی 1 ساله وخدمات پس از فروش نیز میباشد همچنین در بسته بندی این محصول یک DVD آموزشی وجود دارد که بصورت تصویری تمام مراحل نصب وراه اندازی آن به تصویر کشیده شده است ونیز یک بسته تعمیرات دارد که در صورت آسیب دیدن این محصول میتوان توسط این بسته به راحتی آن را تعمیر نمایید برای خرید این استخر پیش ساخته به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

استخر پیش ساخته 427 سانتی متر از سری استخر های پیش ساخته شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. فرم کلی این استخر پیش ساخته بست وی به شکل دایره ای بوده و و دارای رنگ بدنه طوسی می باشد. این محصول دارای یک عدد پمپ بوده که به وسیله آن می توانید آب درون استخر را تصفیه کنید. یک عدد نردبان برای این استخر طراحی شده است که به وسیله آن می تاونید به راحتی به درون استخر رفته و یا از آن خارج شوید. ساتخر های پیش ساخته معمولا بسیار بصرفه تر از استخر های ثابت بوده و به راحتی می توان از آن درون حیاط، ویلا ها و یا سالن های استخر استفاده کرد. بدنه داخلی این استخر دارای طرح کاشی کاری استخر می باشد که زیبایی و جلوه خاصی به آن بخشیده است. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن استخر پیش ساخته :

این استخر پیش ساخته دارای طراحی بسیار استانداردی بوده و به راحتی می توان از ان در هر مکانی اعم از حیاط، ویلا و یا سالن استخر استفاده نمود. این محصول در ابعادی از جمله قطر 427 سانتی متر و ارتفاع 107 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. همانطور که ملاحظه فرمودید این استخر دارای ارتفاع مناسبی بوده و برای آب درمانی می تاند یک وسیله کاملا مناسب باشد. همچنین برای نوجوانان نیز کاملا بی خطر بوده و راحتی می توانند درون آن به شنا بپردازند. یک تفاوتی که این محصول با سایر استخر های پیش ساخته دارد این است که در مدت زمان 20 دقیق راه اندازی شده و شما وقت کتری را صرف راه اندازی این محصول می کنید.

 

جنس و کیفیت بدنه استخر پیش ساخته :

از مهمترین معیار هایی می باشد که برای تهی یک استخر پیش ساخته بایستی به آن توجه بسیاری نمود تا بتوان محصولی مرغوب را خریداری کرد. استخر های پیش ساخته باید دارای طراحی بسیار مناسبی باشند و همچنین از مقاومت بسیار خوبی برخوردار باشند ا بتوان مدت زمان طولانی تری از آن ها استفاده نمود. شرکت بست وی توانسته است تا با تولید این استخر پیش ساخته با کیفیت و زیبا تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولی با کیفیت بالای را به مشتریان خود ارائه کند. این محصول از جنس پی وی سی برزنتی بوده که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد و مقاومت آن در برابر نور خورشید و انواع دمای آب بسیار بالا بوده و دارای دوام بسیار بالایی نیز است. پایه های این محصول از فلز بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته و به راحتی می توانند وزن استخر و افراد درون استخر را تحل کنند و کوچکترین تغییر حالتی ندهند.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول باید از دو روش تو کار و رو کار استفاده کرد. تو کار به روشی گفته می شود که زمین محیط مربوطه به اندازه قطر و ارتفاع استخر حفر شده و استخر درون آن قرار می گیرد به طوری که استخر همسطح با سطح زمین شود. روش بعدی که روش رو کار می باشد استخر توسط پایه های فلزی بر روی زمین قرار گرفته و توسط نردبانی که برای آن تعبیه شده است وارد استخر شد. برای این کار می توانید از همکاران ما در نمایندگی اینتکس کمک بگیرید. در صورت نصب نصابان ما، استخر شامل 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

  • قطر: 427 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
  • زمان نصب: 20 دقیقه
  • جنس پایه ها: فلزی
  • جنس بدنه: پی وی سی برزنتی
  • ضمانت: یک سال
  • ظرفیت: 13030 لیتر
  • کد محصول: 56641

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...