اسکیمر دستی بدون دسته استخر پیش ساخته 29057

intex 29057

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,140,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسکیمر دستی بدون دسته استخر پیش ساخته 29057 بهترین گزینه برای تمیز کردن محیط استخر پیش ساخته می باشد که دارای سری های مختلف است و می توان با تهیه یک دسته هر کدام از آن ها را مورد استفاده قرار داد. اسکیمر توانایی تمیز کردن سطح داخلی استخر را دارد و می تواند این کار را به راحتی انجام دهد. همچنین دارای سری برای جمع آوری زباله های سطح آب نیز می باشد تا بتوان آبی پاکیزه و بدون آلودگی را به دست آورد و از داشتن آن لذت برد. این محصول دارای سه سری بوده است که هر کدام به نوبه خود دارای مزیت و کابرد خاص می باشند. به جهت تمیز کردن داخل استخر پیش ساخته تمامی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزند. در نتیجه یکی از ضروری ترین لوازم جانبی برای دارندگان استخر پیش ساخته بوده است. یکی از این سری ها وظیفه جمع آوری زباله های سطح را دارد که شامل یک توری می شود.

 این توری زباله را در خود نگه می دارد و آب را از میان بافت های توری به بیرون منتقل می سازد. از این رو زباله ها در داخل اسکیمر مد نظر قرار گرفته و به راحتی بدون آب جمع آوری می شوند. سری بعدی مانند یک فرچه می باشد که به وسیله آن می توان دیواره داخلی استخر پیش ساخته را تمیز کرد. این فرچه توانایی تمیز کردن جلبک و زباله را دارد و آسیبی به بدنه داخلی وارد نمی کند. در نتیجه بهترین و کاربردی ترین وسیله برای زمانی است که آب بدنه تخلیه شده است و نیاز به تمیز کردن دیواره داخلی می باشد. سری دیگر از این مجموعه مورد نیاز  و حرفه ای نیز قادر به تمیز کردن آب داخل استخر پیش ساخته می باشد و می تواند به وسیله یک دسته شروع به کار کند. جهت خرید اسکیمر دستی بدون دسته استخر پیش ساخته 29057 به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...