پمپ باد بزرگ پدالی اینتکس

intex 68610

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد بزرگ پدالی اینتکس محصولی جدید از تنوع بی نظیر پمپ های باد اینتکس است که توسط آن به راحتی می توان تمامی محصولات بادی را راه اندازی کرده استفاده نمود. این پمپ باد در سایز بزرگ تولید شده و با برخورداری از طراحی حرفه ای، موجب می شود تا کمترین فشار به اندام ها و بدن وارد شود و بتوانید در زمانی کوتاه، محصولات را باد زده و راه اندازی نمایید. 

این پمپ باد به صورت پدلی طراحی شده است و با ضربات پا حرکت می کند. قدرت بالای این پمپ باد موجب می شود تا در هر بار فشردن بخش پدال، حجم باد زیادی به محصولات بادی تزریق شده و به این ترتیب با صرف کمترین انرژی و زمان بتوانید محصول را راه اندازی کنید. بدنه این پمپ باد دارای ابعادی مناسب بوده که فضای زیادی را اشغال نمی کند. هم چنین این محصول به دلیل دارا بودن مقاومت بدنه بالا، در برابر فشار استحکام خوبی داشته و به سادگی دچار آسیب نمی شود. برای استفاده از این محصول نیازی به برق نداشته و این یکی از نقاط قوت این پمپ باد محسوب می شود که در جنگل ها و کمپینگ به سادگی می توانید قایق و تشک بادی و ... را توسط آن راه اندازی کنید. این محصول وزن کمی دارد که حمل و جابه جایی آن را آسان کرده است. این محصول قدرت مکش نیز دارد که توسط آن به راحتی می توانید پس از استفاده محصولات بادی را تخلیه کرده و به حالت اولیه بازگردانید. به این ترتیب فضای کمی را اشغال خواهند کرد.

برای خرید پمپ باد بزرگ پدالی اینتکس با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. 

 نوع پدالی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 33*22*7 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 قابلیت حمل آسوده
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...