پمپ باد برقی قوی اینتکس 66644

intex 66644

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
3,500,000
2,950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی قوی اینتکس 66644 را باید جزو قوی ترین و بهترین پمپ های باد کمپانی اینتکس در نظر گرفت که هم از نظر ساختار و هم کارایی در تمامی موارد نمره قبولی گرفته است. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول به گونه ای طراحی و عرضه شده است که شما می توانید با اتصال آن به برق شهری و سپس با در دست گرفتن بخش دستگیره این محصول اقدام به استفاده از آن کنید. این کالا داخل بسته بندی خود دارای یک عدد شلنگ می باشد که این شلنگ خود دارای نازل سه حالته بوده و امکان راه اندازی به وسیله این شلنگ برای محصولاتی که از پمپ فاصله دارند فراهم می باشد.

پمپ باد برقی قوی اینتکس کد 66644

هم چنین به جز این شلنگ ، یک عدد نازل سه حالته دیگر نیز در کنار این محصول دیده می شود که این مورد هم باعث شده تا شما بتوانید برای استفاده روی محصولاتی که نزدیک به پمپ هستند بهره مند شوید. علاوه بر این ها امکان تخلیه باد محصولات بادی نیز به وسیله این پمپ برای شما عزیزان فراهم بوده است که این امر باعث شده تا شما یک عدد پمپ دو کاره را در اختیار داشته باشید. توان بالای این محصول باعث شده تا در سریع ترین زمان ممکن تمامی محصولات بادی اعم از استخر بادی ، قایق بادی ، تخت و تشک بادی و سایر محصولات را بتوانید با آن راه اندازی کنید. با در نظر گرفتن این توضیحات امکان خرید این پمپ باد از سایت فروشگاه پول اینتکس ، نمایندگی اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم است.

پمپ باد برقی جدید اینتکس پرقدرت

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی  240-220 ولت
 ظرفیت 1100 لیتر در دقیقه
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 وزن 2.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی خیر
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی هامناسب تمام لوازم بادی
دارای نازل سه حالته
دارای شلنگ مجزا
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...