پمپ باد پدالی کمجا اصل 69611

intex 69611

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد پدالی کمجا اصل 69611 از سری وسایل مورد نیاز برای راه اندازی محصولات بادی می باشد که از ساختاری ساده اما کاربردی برخوردار است .به طوری که به راحتی می تواند محصولات بادی مختلف را راه اندازی کند. باد مورد نیاز جهت استفاده از هر گونه وسایل بادی به وسیله این محصول تامین می شود که کارکردی آسان دارد و در کم ترین زمان میزان باد زیادی را تولید می کند. به همین خاطر است که به بهترین شکل مورد بهره برداری قرار می گیرد و توانسته رضایت مخاطب را جلب کند. پمپ باد پدالی به وسیله فشار پا بر روی محصول تولید باد می کند و مانند پدال های وسایل نقلیه عمل می کند. به همین منظور می توان به عنوان راحت ترین محصول تولید باد معرفی شود و از آن لذت برد. پمپ باد پدالی دارای دو نازل مختلف می باشد که جهت اتصال به دریچه های ورودی باد در نظر گرفته شده است. این دو نازل با توجه به ساختار دریچه انتخاب می شوند و می توان از آن بهره مند شد.

 بدنه محصول مورد نظر از جنس بهترین پلاستیک فشرده می باشد که وزن کمی دارد و به راحتی جا به جا می شود. همچنین دارای عملکرد دو حالته می باشد تا هم برای راه اندازی محصولات استفاده شود و هم بتوان محصولات بادی را تخلیه نمود. از این رو دارای قابلیت مکش باد از داخل بدنه نیز می باشد و می تواند محصول را برای جمع آوری آماده سازد. پمپ باد مد نظر فضای کمی را اشغال می کند تا در صورت رفتن به مسافرت و گردش بتوان بدون مشکل آن را به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد. داشتن این محصول منحصر به فرد سبب شده است که افراد بتوانند در هر موقعیت مکانی نسبت به استفاده کردن از انواع وسایل بادی خود اقدام کنند و از داشتن آن ها لذت ببرند. کسانی که تمایل به داشتن پمپ باد پدالی کمجا اصل 69611 دارند و به دنبال خرید آسان محصول می باشند به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نمایند.

 نوع پدالی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 33*22*7 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 قابلیت حمل آسوده
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...