پمپ باد شارژی سفید اینتکس USB200R

intex 66637

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد شارژی سفید اینتکس USB200R یکی دیگر از جدیدترین انواع پمپ باد اینتکس است که با برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. استفاده از این پمپ باد بسیار ساده بوده و می توان به راحتی آن را در هر محیطی در مسافرت و در منزل مورد استفاده قرار داد. این پمپ باد شارژی به صورت پرتابل طراحی شده است و نیازی به وجود برق و یا فندک ماشین برای استفاده از آن نخواهید داشت. شما به راحتی می توانید با یک شارژر موبایل، یک پاوربانک و یا کابل USB در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون سرو صدای زیاد، هر محصولی را باد زده تا آماده استفاده شود.

پمپ باد شارژی اینتکس

این محصول وزن بسیار کمی داشته و ابعادی کوچک دارد به طوری که به راحتی جابه جا شده و می توانید از آن استفاده کنید. حتی این پمپ باد را می توانید در مسافرت ها نیز به همراه خود برده و از آن بهره مند شوید. محصول فوق به صورت یک استوانه سفید رنگ کوچک طراحی شده است و دارای نازل های مناسب برای تمامی محصولات بادی می باشد. این پمپ باد علاوه بر قدرت بالای پمپاژ باد در وسایل بادی، دارای قدرت مکش نیز است و پس از استفاده از محصولات بادی می توانید به راحتی توسط قدرت مکش، محصول را تخلیه کرده و به حالت اولیه بازگردانید. این پمپ باد باتری قابل شارژ نیز داشته و در صورت دسترسی نداشتن به لوازمی مانند پاوربانک و یا کابل USB در زمانی کوتاه قادر است تمامی لوازم بادی را راه اندازی کند.

پمپ باد شارژی سفید اینتکس USB200R با ارزان ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است.

 نوعشارژی - USB
 جنس بدنهپلاستیک فشرده 
 نوع کاربریتمام محصولات بادی
وزن بسته بندی391 گرم
 شرکت سازندهاینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی هادارای نازل دو حالته
دارای باتری قابل شارژ
راه اندازی با پاوربانک ، شارژر موبایل و کابل USB
بهره مندی از صدای کم
وجود سنسور محافظ
سبک و پرتابل
مناسب استفاده در منزل و سفر
پشتیبانی از پورت TYPE A
ولتاژ 5V و 2AH Ni-MH
 اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...