پمپ باد دستی مسافرتی اورجینال 62002

bestway 62002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد دستی مسافرتی اورجینال 62002 برای راه اندازی انواع محصولات بادی ساخته شده است که ابعاد کوچکی دارد و از وزن سبک برخوردار می باشد. به همین خاطر است که می توان آن را در مسافرت و گردش به راحتی به همراه داشت و از آن بهره مند شد. این پمپ باد از نوع دستی می باشد که می توان با فشار بر روی اهرم موجود در آن باد تولید کرد. باد نیز از طریق شلنگ وارد بدنه محصولات بادی می شود و راه اندازی صورت می گیرد. اتصال پمپ باد به بدنه محصولات بادی  نیز از طریق اتصال نازل پمپ باد به دریچه ورود باد بر روی بدنه محصولات بادی انجام می شود که می تواند در مدت زمان کم بهترین موقعیت را ایجاد کند و برای افراد لحظات خوشی را رقم بزند. از این رو بسیار ضروری و کاربردی است. این محصول با قیمت ارزان ارائه شده است که بابت خرید آن می توان مبلغ کمی پرداخت نمود. 

در نتیجه تمامی دارندگان محصولات بادی به راحتی توان خرید محصول را دارند و می توانند بهترین تفریحات را به وسیله داشتن محصولات بادی راه اندازی شده به دست آورند. در مسافرت و گردش می توان انواع لوازم بادی خود را به همراه داشت تا با استفاده از پمپ باد دستی به سرعت آن ها را راه اندازی کرد و محیطی مهیج را ایجاد نمود محصولات بادی که کوچک و متوسط می باشند به وسیله این پمپ باد راه اندازی می شوند و می توان از آن ها لذت برد. علاوه بر این موارد بدنه که از جنس پلاستیک فشرده تشکیل شده است دارای وزن کم می باشد تا بتوان آن را به راحتی حمل و نقل و جا به جا نمود و از آن بهره مند شد. پمپ باد دستی مد نظر ساخت شرکت بست وی می باشد که در گروه محصولات اصل و اورجینال قرار دارد. کسانی که قصد خرید پمپ باد دستی مسافرتی اورجینال 62002 را دارند می توانند از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را نهایی کنند.

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 10*14*29 سانتی متر 
 شرکت سازنده بست وی 
 پمپاژدارد
 مکشندارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...