پمپ باد برقی شارژی و فندکی پر قدرت اینتکس

intex 66642

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
3,600,000
3,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی شارژی و فندکی پر قدرت اینتکس از سری محصولات لازم و ضروری جهت به همراه داشتن در مسافرت و گردش است که قابلیت راه اندازی تمامی محصولات بادی را دارد و مناسب محصولات بادی بزرگ و حرفه ای می باشد. به این ترتیب می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طول عمر بالا بهره برداری کرد و به سرعت محصول بادی مورد نظر را آماده استفاده نمود. این محصول بی نظیر بدنه ای با جنس پلاستیک فشرده دارد که مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و با داشتن وزن مناسب و ابعاد کمجا می تواند به همراه افراد در زمان مسافرت و گردش باشد و فضای کمی را اشغال کند.

خرید پمپ باد برقی شارژی و فندکی پر قدرت اینتکس ارزان در این صورت می توان با اتصال به فندک خودرو و یا شارژ کردن محصول در زمانی دیگر تولید باد را انجام داد و توانست بدنه های بزرگ را نیز در کم ترین زمان آماده استفاده کرد. تولید باد با قدرت بالا صورت می گیرد و در کم ترین زمان می توان بزرگ ترین محصولات را راه اندازی کرد. علاوه بر این موارد پمپ باد مد نظر قابلیت مکش باد از داخل بدنه را نیز دارد و می توان به راحتی محصول بادی را جهت جمع آوری تخلیه نمود. مکش باد نیز با سرعت و قدرت بالا انجام می شود که در این صورت به عنوان یک پمپ باد منحصر به فرد و لازم می توان از داشتن آن بهره مند شد. پمپ باد مد نظر با شارژ شدن می تواند در طی چهار ساعت تولید باد کند که میزان قابل توجهی است و می تواند برای مدت زمان طولانی باد داخل خود را حفظ کند. پمپ باد فندکی و شارژی دارای قیمت مناسب نیز می باشد که در مقابل کیفیت بالا و کارایی زیاد خریدی به صرفه تلقی می گردد و می توان به درستی از داشتن آن بهره مند شد. کسانی که قصد خرید پمپ باد برقی شارژی و فندکی پر قدرت اینتکس را دارند و به دنبال داشتن این محصول برای راه اندازی محصولات بادی در مسافرت و گردش می باشند می توانند از طریق فروشگاه پول اینتکس خرید خود را نهایی سازند.

 نوع برقی و فندکی
 ولتاژ مصرفی  12 و 220 ولت
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 وزن 1 کیلو گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی دارد
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...