بازوبند بادی کودک اینتکس طرح عروس دریایی 58652

intex 58652 jellyfish

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک اینتکس طرح عروس دریایی 58652 یکی از بهترین محصولات ارائه شده برای استفاده کودکان است که در سایت پول اینتکس موجود می باشد. این بازوبند بادی دارای طراحی بسیار جذابی می باشد که برای کودکان بی نهایت مناسب است و کودک از دیدن آن شگفت زده خواهد شد. این محصول به رنگ زرد طراحی شده است و بر روی آن تصاویر زیبایی از عروس دریایی فانتزی وجود دارد که توجه کودک را جلب می کند. طراحی این بازوبند به صورت مثلثی بوده و دارای ابعادی متناسب با بازوهای ظریف کودکان است. این محصول برای استفاده کودکان سه تا شش ساله طراحی شده و می توان توسط آن به راحتی کودک را در داخل آب قرار داد تا با خاطر آسوده به بازی بپردازد. 

بازوبند بادی کودک اینتکس طرح عروس دریایی

محصول فوق با دارا بودن کیفیت بسیار عالی، برای استفاده طولانی مدت مناسب بوده و طول عمر بالایی دارد. این محصول از بهترین نوع وینیل تهیه شده است که دارای مقاومت زیادی در برابر ضربه می باشد و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. محصول فوق در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاومت خوبی دارد و با استفاده از آن می توان امکان بازی در آب را با خاطر آسوده برای کودک فراهم کرد. این محصول برای آموزش شنا نیز ایده آل است و توسط آن کودک می تواند به راحتی بر روی آب بماند. این محصول به سادگی و توسط دو دریچه باد که بر روی آن وجود دارد راه اندازی شده و آماده استفاده خواهد شد. 

برای خرید بازوبند بادی کودک اینتکس طرح عروس دریایی 58652 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان مرجع تخصصی فروش محصولات اینتکس، سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح عروس دریایی و خرچنگ
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...