بازوبند بادی کودک نارنجی سایز 3 تا 6 سال اینتکس 59640

intex 59640

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29%
110,000
79,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک نارنجی سایز 3 تا 6 سال اینتکس 59640 یکی دیگر از جدیدترین محصولات اینتکس است که با قیمتی ارزان در سایت پول اینتکس عرضه می شود. شما با صرف هزینه ای اندک می توانید محیطی ایمن برای بازی کودک در داخل آب را ایجاد کنید تا بتواند با خاطر آسوده در آب به بازی بپردازد. این محصول ابعادی استاندارد دارد و برای کودکان سه تا شش ساله مناسب می باشد و به راحتی دور بازوی کودک قرار گرفته و او را از فرو رفتن در داخل آب محافظت می کند. رنگ نارنجی و براق این محصول مورد علاقه کودکان بوده و کودک به استفاده از این محصول تمایل نشان داده و به راحتی این محصول را دور بازوی خود قرار می دهد.

بازوبند بادی کودک اینتکس نارنجی

کیفیت این محصول نیز از نوع درجه یک بوده و دارای طول عمر زیادی است. این بازوبند بادی از بهترین نوع وینیل ساخته شده است و در قسمت درزها نیز به دلیل استفاده از فناوری های روز دنیا، استحکام زیادی داشته و به سادگی دچار آسیب و گسستگی نمی شود. این محصول در برابر پارگی و پوسیدگی مقاومت زیادی داشته و می توانید به راحتی آن را تا سال ها استفاده نمایید. این بازوبند بادی دارای وزن بسیار کمی است که کودک در زمان استفاده اذیت نشده و از آن لذت خواهد برد. این بازوبند بادی ابعاد کوچکی دارد که به سادگی در میان وسایل استخر و ... جای گرفته و در زمانی کوتاه نیز راه اندازی خواهد شد.

برای خرید بازوبند بادی کودک نارنجی سایز 3 تا 6 سال اینتکس 59640 با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید. 

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای رنگ نارنجی
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...