جاروشارژی استخر پیش ساخته اینتکس 28626

intex 28626

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,000,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جاروشارژی استخر پیش ساخته اینتکس 28626 یکی از بهترین و مناسب ترین محصولات نظافت استخر است که توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید و روانه بازار شده است. این محصول ویژه در سایت تخصصی این شرکت با نام پول اینتکس به فروش می رسد. بی شک نظافت استخر از مهم ترین دغدغه های دارندگان استخر های پیش ساخته و بنتی می باشد. زیرا تعویض آب استخر کار بسیار مشکل و هزینه بری می باشد و افراد همواره در تلاش هستند تا استخرهای با ابعاد بزرگ را تمیز نگه دارند تا نیازی به تعویض آب نداشته باشد. یکی از لوازم حرفه ای و مناسب برای نظافت استخر ها، جاروشارژی استخر پیش ساخته اینتکس 28626 است که به تازگی روانه بازار شده و برای استفاده در نظافت استخر های پیش ساخته به کار می رود. 

جارو شارژی استخر پیش ساخته اینتکس

این محصول به راحتی در زمان 5 تا 6 ساعت به طور کامل شارژ می شود و قادر است به خوبی کف استخر را نظافت کرده و آلودگی را از بین ببرد. قدرت مکش بالای این جارو شارژی موجب می شود تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و به راحتی استخر را تمیز نمایید. دسته این محصول به طور کامل قابل چرخش است و به صورت تلسکوپی طراحی شده است تا بتوان به سادگی گوشه های استخر را تمیز کرد و به تمام نقاط استخر دسترسی داشت. به این ترتیب شما می توانید در زمانی کوتاه و بدون صرف انرژی زیاد، استخر را نظافت کنید. یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این جاروشارژی برخورداری از دسته بلند است که امکان دسترسی به تمامی نقاط استخر را می دهد.

برای خرید جاروشارژی استخر پیش ساخته اینتکس 28626 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع لوازم یدکی
طول دسته239 سانتی متر
 قدرت مکش آب 45 لیتر در دقیقه
 وزن1.83 کیلوگرم
 مدت شارژ تا فول شدن 5 الی 6 ساعت
 سایر ویژگی ها مناسب برای استخرهای فریمی و بتنی
 دارای نمایشگر نشان دهنده شارژ شدن
 دسته تلسکوپی
 پس از رها شدن در آب کار میکند
 اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...