جارو اسکیمر شارژی اورجینال 28620

intex 28620

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,190,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جارو اسکیمر شارژی اورجینال 28620 به منظور تمیز کردن آسان سطح داخلی استخر های پیش ساخته و انواع جکوزی های پیش ساخته استفاده می شود تا دیگر نیازی به استفاده از ابزار های غیر استاندارد نباشد که ممکن است به بدنه آسیب وارد کنند و آن را دچار مشکل نمایند. جارو اسکیمر بدنه ای منحصر به فرد دارد که در زمان کم می تواند داخل استخر های پیش ساخته بزرگ را تمیز کند و در نهایت موجب جلوگیری از جلبک شدن و وجود باکتری های مضر در داخل استخر پیش ساخته شود. این محصول دارای باتری داخلی می باشد که با امکان شارژ شدن توانایی استفاده در موقعیت های مختلف را دارد و در نهایت می تواند بدون اتصال به برق کار خود را آغاز سازد. در بخش انتهایی آن که به داخل بدنه کشیده می شود فرچه ای واقع شده است که قابلیت شستشو نیز دارد. در اثر تمیز کردن طولانی مدت و استفاده از جارو اسکیمر می توان بخش فرچه ای را به راحتی شستشو داد و محصول را برای استفاده در زمانی دیگر آماده کرد. به همین خاطر است که استفاده از آن راحت می باشد و می توان با خیالی آسوده از آن بهره مند شد.

خرید جارو اسکیمر شارژی اورجینال

محصول از ساختاری چند تکیه تشکیل شده است که قابلیت جدا سازی از هم را دارد و می تواند به راحتی حمل و نقل شود. در این صورت زمانی که افراد تمایل به رفتن به مکانی دارند که استخر پیش ساخته دارد می توانند به راحتی با جداسازی اجزای تشکیل دهنده اسکیمر آن را به همراه داشته باشند تا با رسیدن به مکان مورد نظر و اتصال بخش های تشکیل دهنده نسبت به استفاده کردن آسان از جارو اسکیمر اقدام نمایند. با این وجود است که استفاده از محصول آسان می باشد و همچنین نگه داری از آن و حمل و نقل آن نیز آسان می باشد. جهت خرید جارو اسکیمر شارژی اورجینال 28620 تنها می توان به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کرد و محصول را سفارش داد.

فروش جارو اسکیمر شارژی استخر

 نوع گرد
طول239 سانتی متر
 نوع کاربری انواع استخر های پیش ساخته
 وزن3.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها تبدیل برای بدنه استخر
دارای کابل شارژ USB
دسته تلسکوپی
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...