جلیقه شنا بادی اینتکس طرح زرد آبی 59663

intex 59663

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی اینتکس طرح زرد آبی 59663 یکی دیگر از بهترین انواع جلیقه شنا بادی است که با طراحی جذاب و برخورداری از ساختار حرفه ای و بی نظیر توانسته به فروش بالایی برسد و رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این محصول ویژه دارای طراحی خاص و ایده آل است که با استفاده آسان و طراحی بسیار راحت برای کودک می تواند ایمنی کودک را در داخل آب حفظ کرده و محیطی راحت برای بازی کودک ایجاد کند. این محصول برای آموزش شنا به کودکان نیز بسیار مناسب بوده و ترس از شنا در داخل آب را با حفظ ایمنی کودک به طور کامل از بین می برد. کودک با استفاده از این جلیقه شنا بادی به راحتی در داخل آب رفته و به یادگیری شنا و یا بازی در داخل آب خواهد پرداخت.

جلیقه شنا بادی کودک اینتکس 3 تا 5 سال

این محصول دارای چندین محفظه باد در دور تا دور جلیقه بادی است که متناسب با بدن کودکان طراحی شده تا آن ها بیش ترین احساس راحتی را در داخل آب داشته باشند و مانعی برای بازی و شنا کردن کودک نشود. در جلو جلیقه بادی نیز بست هایی تعبیه شده است تا جلیقه را به خوبی نگه دارد و مانع از درآمدن جلیقه در اثر فشار آب از تن کودک شود. این محصول از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است که براق بوده و بسیار زیبا می باشد. هم چنین دارای مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار است و طول عمر بالایی دارد. جلیقه شنا بادی به سادگی دچار آسیب نشده و در برابر پارگی و پوسیدگی استحکام زیادی دارد. این محصول از رنگ آمیزی جذابی برخوردار می باشد که مورد علاقه کودکان قرار می گیرد.

برای خرید جلیقه شنا بادی اینتکس طرح زرد آبی 59663 با مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی تخصصی محصولات استخری اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و یا با شماره های ما تماس بگیرید.

 نوع جلیقه نجات
 جنس بدنه PVC طرح چرم
ابعاد41*30 سانتی متر
 سنین مورد استفاده 3 تا 5 سال
 تحمل وزن 18 تا 23 کیلوگرم
 وزن محصول 195 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 قابلیت تنظیم سایز
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...