جلیقه شنا بادی کودک اینتکس طرح حیوانات دریایی 59661

intex 59661 tropical buddies

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
235,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی کودک اینتکس طرح حیوانات دریایی 59661 محصولی مناسب برای کودکان است که به تازگی توسط کمپانی مشهور اینتکس طراحی و تولید شده و در سایت تخصصی این شرکت به نام پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول خاص و جذاب برای استفاده کودکان ایده آل بوده و با استفاده از آن والدین می توانند به راحتی و با ایمنی کامل کودک را به همراه خود به استخر و یا سایر آب های آرام برده و کودک با خاطر آسوده به بازی در داخل آب بپردازد. این محصول خاص و ویژه دارای طراحی منحصر به فردی می باشد و دارای محفظه های باد ایده آل و مناسب است. به این ترتیب کودک با ایمنی کامل به بازی خواهد پرداخت.

جلیقه شنا بادی کودک اینتکس 3 تا 5 سال

بر روی این جلیقه بادی تصاویر جذاب و زیبایی از موجودات دریایی وجود دارد که فانتزی و رنگارنگ است و کودک را به استفاده از این محصول ترغیب می کند. در قسمت جلویی این جلیقه نیز بست هایی وجود دارد که مانع از درآمدن جلیقه از تن کودک در اثر فشار آب خواهد شد. این محصول کاملا ضد حساسیت است و برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نکرده و کودک به راحتی می تواند از آن استفاده نماید. بدنه این جلیقه بادی نیز از وینیل می باشد که مقامت زیادی در برابر آسیب دارد و از انعطاف بالایی برخوردار است. این نوع از بدنه با برخورداری از کیفیت بالا، طول عمر زیادی داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد.

برای خرید جلیقه شنا بادی کودک اینتکس طرح حیوانات دریایی 59661 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید. برای خرید حضوری نیز با شماره های ما در تماس باشید.

 نوع جلیقه نجات
 جنس بدنه PVC طرح چرم
ابعاد41*30 سانتی متر
 سنین مورد استفاده 3 تا 5 سال
 تحمل وزن 18 تا 23 کیلوگرم
 وزن محصول 195 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 قابلیت تنظیم سایز
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...