جلیقه نجات بزرگسال خارجی فومی آبی

life vest blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
1,200,000
980,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه نجات بزرگسال خارجی فومی آبی محصولی بی نظیر و اورجینال برای استفاده افراد بزرگسال است که به تازگی وارد بازار شده و با ارزان ترین قیمت توسط سایت تخصصی پول اینتکس به فروش می رسد. این جلیقه نجات بی نظیر دارای طراحی تخصصی و ویژه ای بوده و برای استفاده در محیط های مختلف نیز مناسب می باشد. این محصول را می توانید در انواع تفریحات آبی نظیر قایق سواری استفاده کرده و ایمنی افراد را تأمین کنید. 

جلیقه نجات فومی آبی

این محصول به خوبی برروی آب به صورت شناور باقی می ماند و با ایجاد ایمنی مناسب، می توان آن را به راحتی در فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار داد. از مزیت های این محصول برخورداری از طراحی حرفه ای است که موجب می شود تا فرد در زمان استفاده بسیار راحت باشد و اذیت نشود. هم چنین این محصول دارای وزن بسیار کمی بوده که حرکت فرد را آسان می کند. این جلیقه شنا دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از طول عمر زیادی برخوردار می باشد و تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده می باشد. محصول فوق به رنگ زیبای آبی و مشکی طراحی شده است و بر روی آن بندهایی وجود دارد که مانع از جدا شدن جلیقه از بدن فرد در اثر فشار زیاد آب خواهد شد و ایمنی فرد را تضمین می کند.

برای خرید جلیقه نجات بزرگسال خارجی فومی آبی به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت تخصصی پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین برای خرید حضوری این محصول می توانید با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس گرفته و به صورت حضوری به فروشگاه پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را خریداری نمایید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنهفومی و برزنت ضخیم
 رنگ محصول آبی - مشکی
 سنین مورد استفاده بزرگسال
 وزن 500 گرم
 سایز محصولایکس لارج
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها  مناسب بزرگسالان
 دارای بند تنظیم سایز
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...