حلقه شنا بادی اینتکس شاین دار طلایی

intex 56274

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
870,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس شاین دار طلایی یکی از بهترین محصولاتی است که جهت استفاده و داشتن تفریحات آبی در محیط استخر استفاده می شود و برای به کار گیری در این محیط ها سازگاری دارد. این محصول بی نظیر توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو پر فروش ترین و محبوب ترین وسایل بادی باشد که علاقه مندان به داشتن آن نیاز دارند. به دلیل داشتن ظاهری جذاب و بدنه ای که شفاف و شاین دار می باشد افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند و می توانند برای استفاده و بهره مندی در موقعیت های مختلف به داشتن آن اقدام کنند. در این صورت بدنه شفاف و شاین دار محصول مورد توجه قرار گرفته است و تشکیل محصولی جذاب را می دهد تا تمامی افراد به سمت خرید آن کشیده شوند و محصول را برای استفاده در داخل استخر سفارش دهند. این محصول وزن کمی دارد و به دلیل داشتن وزن کم قابلیت قرار گیری شناور بر روی سطح آب را نیز دارد. 

به همین خاطر است که می توان بر روی سطح آب به صورت شناور از آن استفاده کرد و به بهره مندی از آن پرداخت. دریچه ای به منظور باد کردن بدنه بر روی بدنه ایجاد شده است که به نازل موجود در پمپ باد متصل می شود. زمانی که نازل به بدنه متصل شد تولید باد آغاز می شود و می توان به راحتی از آن بهره مند شد و توانست ساعات خوشی را رقم زد. این محصول بی نظیر به سرعت باد می شود و با مصدود شدن دریچه باد به بیرون منتقل نمی شود و می توان باد داخل آن را محفوظ نگه داشت تا به بیرون نیز نشت داده نشود. در این صورت است که افراد می توانند با خیالی آسوده از داشتن آن بهره مند شوند و ساعات خوشی را کسب کنند. کسانی که تمایل به خرید حلقه شنا بادی اینتکس شاین دار طلایی دارند و به دنبال مرکزی معتبر جهت سفارش آسان آن می باشند تنها می توانند از طریق مراجعه به نمایندگی اینتکس اقدام به خرید نمایند.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 وزن 860 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
پمپ باد-
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...