حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات صورتی 56265

intex 56265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25%
465,000
350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات صورتی 56265 یکی دیگر از جدیدترین نمونه های حلقه شنا بادی اینتکس است که با طراحی جذاب و زیبای خود توانسته نظر خریداران را جلب کند و فروش بالایی را از آن خود نماید. این حلقه شنا بادی دارای ابعادی استاندارد و مناسب است و برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است. تمامی افراد به راحتی می توانند توسط این حلقه شنا بادی از شناور ماندن بر روی سطح آب لذت برده و ساعت ها به تفریحات آبی بپردازند. این محصول خاص و ویژه که به صورت گرد طراحی شده است، در واقع تصویری جذاب از یک دونات گاز زده صورتی رنگ می باشد که ظاهری فوق العاده دارد.

حلقه شنا بادی طرح دونات

این محصول با داشتن بدنه ای ضخیم از جنس پی وی سی، مقاومت زیادی در برابر آسیب داشته و می توانید به صورت طولانی مدت از آن استفاده نمایید. قرار گیری طولانی مدت این حلقه شنا بادی در مقابل نور مستقیم خورشید، به بدنه آن آسیب نزده و می توان آن را به راحتی در برابر آفتاب مورد استفاده قرار داد. این محصول در برابر پارگی و سوراخ شدن نیز استحکام خوبی دارد. البته نباید اشیای تیز را به بدنه نزدیک کرده و در هنگام جابه جایی، از کشیدن حلقه شنا بادی بر روی زمین خودداری نمایید. در بیرون از آب نیز از نشستن و پریدن بر روی بدنه حلقه شنا خودداری کنید. این محصول طول عمر بالایی دارد و تا سال ها قابل استفاده می باشد.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات صورتی 56265 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری نیز با شماره های ما در تماس باشید.

نوع تفریحی
 قطر 94 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ-
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 9+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...