حلقه شنا بادی اینتکس طرح قلب 56253

intex 56253

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح قلب 56253 یکی از جذاب ترین نمونه های حلقه شنا بادی است که برای استفاده کودکان طراحی شده و با توجه به نوع طراحی و ظاهر زیبا، برای استفاده دختر ها مناسب می باشد. این محصول به شکل قلب طراحی شده است و بدنه آن به طرح دونات می باشد. این طراحی زیبا موجب شده است تا این محصول برای دختر ها از جذابیت بالایی برخوردار باشد و به محبوبیت بالایی برسد. 

حلقه شنا بادی اینتکس طرح قلب

بدنه این حلقه شنا بادی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از ضخامت استاندارد بهره مند است. این محصول را می توانید به راحتی در  فضای باز و در مقابل نور خورشید مورد استفاده قرار دهید زیرا در برابر نور مستقیم خورشید نیز مقاوم است و آفتاب مستقیم موجب پوسیدگی و پارگی محصول نخواهد شد. از دیگر ویژگی های این حلقه شنا بادی مقاومت زیاد در برابر ضربه و فشار است. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا از برخورد اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی این محصول در خارج از آب شوید. هم چنین در خارج از آب از نشستن بر روی این حلقه شنا خودداری کنید زیرا تحمل وزن ذکر شده مربوط به استفاده در داخل آب است. پس از راه اندازی از کشیدن این محصول بر روی زمین جلوگیری کرده و در صورت نیاز به جابه جایی، حلقه شنا بادی را از روی زمین بلند کنید. در صورت رعایت نکات فوق، محصول طول عمر بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده است.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح قلب 56253 با ارزان ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال، پس از مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی 
 طول 94 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 وزن محصول 560 گرم
تحمل وزن 80 کیلوگرم
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...