حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار آبی 59251

intex 59251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
400,000
360,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار آبی 59251 یکی دیگر از محصولات جدید اینتکس است که با برخورداری از ظاهری زیبا و قیمتی ارزان توانسته شرایط تفریحات آبی را برای شما با صرف کمترین هزینه فراهم کند. اگر به دنبال خرید حلقه شنا بادی به صورت ارزان قیمت و اقتصادی هستند، حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار آبی 59251 بهترین گزینه می باشد. این محصول دارای طول عمر بالایی بوده که می توانید تا سال ها از آن استفاده نمایید. هم چنین بدنه ای زیبا و دلنشین دارد و طراحی جذاب آن نظر خریداران را به خود جلب کرده و به همین دلیل به فروش بالایی رسیده است.

حلقه شنا بادی گلدار اینتکس

این محصول از بدنه ای ضخیم برخوردار می باشد به طوری که تا سال ها قابل استفاده بوده و می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. محصول فوق دارای استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار است و تحمل وزن مناسبی بر روی آب دارد. البته این تحمل وزن مربوط به استفاده از محصول بر روی آب است. در خارج از آب باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و از نشستن بر روی آن جلوگیری نمایید. این محصول دارای ابعادی استاندارد است و وزن بسیار کمی دارد. به همین دلیل به راحتی قابل حمل و جابه جایی بوده و بهترین گزینه برای مسافرت ها و استفاده در آب های آرام محسوب می شود. این محصول را توسط یک پمپ باد اینتکس به راحتی می توان باد زده و آماده استفاده کرد.

برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح گلدار آبی 59251 با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را تهیه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.35 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندیآبی ، نارنجی ، بنفش
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...