حلقه شنا بادی با طرح فلامینگو اینتکس 56251

56251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی با طرح فلامینگو اینتکس 56251 یکی از زیبا ترین و جذاب ترین حلقه های شنا برای تمامی سنین و مخصوصا کودکان بوده چرا که با طراحی بی نظیر و فانتزی که داشته، توانسته تاکنون توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این کالا دارای رنگ شاد صورتی با طراحی فلامینگو بوده که با قرار گرفتن بر روی سطح آب زیبایی و جذابیت فوق العاده ای را ایجاد می کند. لازم به ذکر است این حلقه شنا بادی یکی از جدیدترین نوع محصولات بادی از نظر طراحی رویه بوده که با تحمل وزن مناسب و استانداردی طراحی شده و همچنین از استحکام و کیفیت چشمگیری بهره مند می باشد. جنس این حلقه شنا نیز همانند دیگر محصولات بادی از پی وی سی طرح چرم شفاف و بسیار زیباست که تمامی وزن وارده به حلقه شنا را به راحتی تحمل خواهد کرد. 

یکی دیگر از خصوصیات بسیار مهم و حائز اهمیت در این محصول، ضد آب بودن، عدم حساسیت پوستی، دوام عالی در برابر دمای آب و خورشید بوده که این ویژگی ها سبب شده تا این حلقه شنا بادی به محض تولید و ورود به بازار فروش فوق العاده ای را تجربه کند. لازم به ذکر است جهت راه اندازی این کالا نیاز به یک پمپ باد دستی یا برقی دارید تا با استفاده از دریچه تعبیه شده بر روی سطح بدنه اقدام به راه اندازی کالای خود نمایید. حلقه شنا بادی با طرح فلامینگو اینتکس 56251 برای خرید تمام هموطنان عزیز در فروشگاه اینتکس موجود است و شما عزیزان می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس و یا تماس با شماره تلفن های موجود در سایت این کالا را سفارش دهید. 

نوع تفریحی
 قطر 99 سانتی متر
ارتفاع89 سانتی متر
 وزن 0.8 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیرهندارد
 تحمل وزن65 گیلوگرم
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت حفظ تعادل بالا بر روی آب
رده سنی: 9+
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...