حلقه شنا بادی بزرگسال طرح دونات 56256

56256

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی دیگر از زیباترین نمونه های حلقه شنا بادی بزرگسالان که در سال جاری میلادی توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار شده است، حلقه شنا بادی بزرگسال طرح دونات 56256 است که در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم. حلقه شنا بادی بزرگسال طرح دونات 56256 یک حلقه شنا بادی با ابعادی استاندارد و مناسب است که به راحتی دور کمر افراد بزرگسال قرار گرفته و فرد به خوبی و بدون اذیت شدن می تواند ساعت ها بر روی سطح آب شناور بماند و از استفاده از این محصول لذت ببرد. این حلقه شنا بادی قطری برابر با 99 سانتی متر دارد و هر فردی به راحتی می تواند در استخر ها و یا دریاچه هایی با آب های آرام از این محصول بی نظیر استفاده نماید. این حلقه شنا را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون به همراه خود ببرید. 

کیفیت بالای این حلقه شنا موجب شده است تا مقاومت زیادی در برابر آسیب های خارجی نظیر ترکیدگی و ساییدگی داشته باشد و به راحتی دچار شکاف نشود. هم چنین به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید تغییر رنگ نداده و دچار افت کیفیت نخواهد شد. به همین دلیل این محصول برای استفاده در فضاهای باز مناسب است. این حلقه شنا دارای وزن بسیار کمی است که جابه جایی و حمل آن را راحت تر می کند. هم چنین در زمان بسیار کوتاهی به سادگی راه اندازی شده و می توانید از آن استفاده نمایید. برای تهیه حلقه شنا بادی بزرگسال طرح دونات 56256 با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان این محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
 قطر 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
کد محصولINTEX 56256
 جنس بدنه PVC
 وزن700 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 9 سال به بالا
دارای طراحی شیک و جذاب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...