حلقه شنا بادی بزرگسال فلامینگو مدل 58263

58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی بزرگسال فلامینگو مدل 58263 محصولی پر کاربرد است که برای استفاده در محیط های آبی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای بدنه ای سازگار می باشد که در نتیجه می توان به راحتی از آن استفاده کرد. حلقه شنا بادی وزن کمی دارد و در نتیجه به راحتی به همراه افراد قرار می گیرد و با آن ها همراه می شود. این محصول بر روی بدنه خود دارای دو دستگیره نگه دارنده است که از دو جهت اهمیت دارد. این بخش برای ایجاد تعادل در محصول ایجاد شده است و همچنین می تواند افراد را بر روی حلقه شنا به صورت ثابت قرار دهد.

 وجه تمایز این حلقه شنا بادی در مقایسه با سایر نمونه های موجود و دلیل محبوبیت اصلی محصول مربوط به بخش طراحی ظاهری آن بوده که در این محصول از بدنه ای با رنگ ابی و دستگیره هایی در دو سمت آن استفاده شده و بر روی ظاهر محصول می توانید دو عدد فلامینگو زیبا را مشاهده کرده که به جذابیت کالا می افزاید. بدنه اصلی این حلقه شنا بادی از باکیفیت ترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده که ساختاری استاندارد داشته و شما می توانید سالهای طولانی از این کالا استفاده کرده و لذت ببرید. چرا که این جنس بدنه سازگار با تمامی شرایط اب و هوایی بوده و تماس با دماهای مختلف آب و همچنین قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید موجب آسیب در بدنه این حلقه شنا بادی نخواهد شد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر قصد خرید حلقه شنا بادی بزرگسال فلامینگو مدل 58263 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده  یا از شماره های درج شده داخل وب سایت پول اینتکس استفاده نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...