حلقه شنا بادی بزرگسال مدل پری دریایی

intex 56258

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,610,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی بزرگسال مدل پری دریایی بزرگ با ساختاری زیبا می باشد که بدنه ای شفاف و رنگی را تشکیل داده است. این محصول بی نظیر هم زیبایی ظاهری دارد و هم کاربرد زیادی را از خود نشان می دهد. به همین خاطر است که خرید آن به تمامی علاقه مندان توصیه می شود و می توانند تفریحات مهیج آبی داشته باشند. حلقه شما بادی برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد و با توجه به ابعاد آن برای بزرگسال نیز استفاده می شود. این ابعاد سبب ایجاد تفریحات تابستانه می شود که در محیط آب های آرام رخ می دهد. با خرید این محصول تمامی اعضای خانواده قادر به داشتن تفریحات آبی مهیج می باشند و می توانند از آن بهره مند شوند. در نتیجه بهترین و با کیفیت ترین موقعیت را به دست می آورند که سازگار با محیط های آبی است و می تواند طول عمر زیادی نیز داشته باشد.

 طراحی ظاهری محصول در کنار کیفیت و سازگاری بالا سبب جذب مخاطب شده است و می تواند فروش بالایی از محصول را ایجاد کند. به همین خاطر است که تمامی علاقه مندان به داشتن این محصول می توانند گزینه مورد نظر را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه کنند. محصول ساخت شرکت معتبر اینتکس می باشد که تمامی لوازم خود را در نهایت کیفیت ساخته اند و می توانند از آن بهره برداری های لازم را به عمل آورند. این محصول دلخواه دارای اندازه مطلوب است تا تمامی رده های سنی از آن استفاده کنند. راه اندازی حلقه شنا بادی به ساده ترین صورت انجام می گیرد که آن هم با اتصال پمپ باد بوده است و در کم ترین زمان بدنه با باد شروع به فعالیت می کند. در صورت تمایل می توان بدنه را به صورت خالی از باد با خود در مسافرت و گردش به همراه داشت. کسانی که قصد خرید حلقه شنا بادی بزرگسال مدل پری دریایی به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنند.

نوع تفریحی 
 قطر 175 سانتی متر
 ارتفاع 119 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره -
 پمپ خیر
تحمل وزن 70 کیلوگرم
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...