حلقه شنا بادی جدید اینتکس 68209

68209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
690,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی جدید اینتکس 68209 جزوء یکی از محبوب ترین و بهترین محصولات حال حاضر در این فروشگاه می باشد که با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب آماده تحویل به درب منازل شماست. این محصول بی نظیر ترکیبی از بهترین متریال و مواد اولیه است که داخل آن خالی بوده و از باد پر شده است، البته در رابطه با این مورد باید گفت که شما عزیزان جهت باد کرده و راه اندازی این حلقه شنا بادی نیاز به یک پمپ باد دستی یا برقی دارید که می توانید آن را از طریق نمایندگی اینتکس و به صورت جداگانه سفارش دهید. افراد از این محصول کاربردی به جهت جلوگیری از فرو رفتن به داخل آب استفاده می کنند و لذت داشتن تفریح آبی مهیج و جذاب را به دست می آورند. 

نکته حائز اهمیت و مهم درباره حلقه شنا بادی جدید اینتکس این است که بدنه این کالا دارای خصوصیت غیر قابل نفوذ بودن می باشد که در نتیجه می تواند بدون ورود رطوبت، ساعات طولانی بر روی سطح آب قرار بگیرد. همچنین لازم به ذکر است محصول فوق، از طراحی ظاهری فانتزی شکل و زیبایی بهره مند بوده و می تواند مورد استفاده و پسند تمامی افراد در سنین مختلف قرار بگیرد. چنانچه قصد خرید این حلقه شنا بادی جدید اینتکس را دارید تا بتوانید لحظاتی خوش و هیجان انگیز را به همراه ایمنی و آسودگی خاطر  تجربه کنید، هم اکنون می توانید حلقه شنا بادی جدید اینتکس 68209 را از سایت نمایندگی اینتکس تهیه کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. 

 نوع تفریحی
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 وزن  1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه  وینیل
 ضخامت لایه ها  0.40 و 0.35 میلی متر
 تحمل وزن  120 کیلوگرم
 پمپ  خیر 
 نوع پمپ  -
 سایر ویژگی ها دارای طناب نجات
 دارای دو جای مخصوص بطری
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...