حلقه شنا بادی دستگیره دار طرح برگ 58263

58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
480,000
430,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

از سری محصولات تفریحات آبی که مخصوص نوجوانان و بزرگسالان طراحی و ساخته شده است، حلقه شنا بادی دستگیره دار طرح برگ 58263 می باشد. این محصول خاص و بی نظیر ابعادی استاندارد دارد که مخصوص کودکان و نوجوانان بالای 9 سال طراحی شده است و فضایی ایده آل را در اختیار فرد قرار می دهد. قطر خارجی این محصول برابر با 91 سانتی متر می باشد که به خوبی دور کمر کودک قرار گرفته و بدون اینکه کودک اذیت شود، می تواند ساعت ها بر روی آب به صورت شناور بماند. این حلقه شنا به صورت شفاف طراحی شده است و بر روی آن برگ های رنگارنگی با رنگ های شاد وجود دارد که بسیار جذاب بوده و مورد پسند افراد قرار می گیرد. بر روی این محصول دو دسته نیز تعبیه شده است که فرد می تواند با استفاده از آن تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و هم چنین از حلقه شنا به عنوان شناور بادی روی آب نیز استفاده کند و بر روی آن بنشیند.

 برای راه اندازی این محصول لازم است تا فضایی بدون اشیای تیز را در نظر بگیرید و سپس با استفاده از یک پمپ باد ساده می توانید این حلقه شنا را در زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کرده تا فرزند شما بتواند از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرد. این محصول دارای بالاترین درجه کیفی بوده و طول عمر زیادی دارد. به طوری که برای استفاده در فضاهای مختلف مانند استخر ها ایده آل است و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. تنها کافی است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و در خارج از آب از نشستن بر روی حلقه شنا خودداری نمایید. برای خرید حلقه شنا بادی دستگیره دار طرح برگ 58263 با قیمتی ارزان و کیفیت ایده آل پس از مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس تهران سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
تحمل وزن 80 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...