حلقه شنا بادی دستگیره دار کیتی مدل 58269

58269

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی دستگیره دار کیتی مدل 58269 محصولی جدید و جذاب است که قطعا رنگ صورتی موجود بر روی این محصول در کنار طرح کیتی که یکی از شخصیت های محبوب کودکان و دختران به شمار می رود نیز باعث شده تا این حلقه شنا به یک محصول پرفروش و ایده آل تبدیل شود. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری کاملا گرد دارد که با قطر 97 سانتی متری طراحی و ارائه شده است و همین امر نیز سبب شده تا کودکان بالای 9 سال به سادگی بتوانند از این حلقه شنا استفاده کرده و لذت ببرند. با توجه به این مسئله شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که با هر سن و سالی به سادگی از این حلقه شنا استفاده کرده و در آرمانی ترین حالت ممکن بر روی آب قرار بگیرید.

نکته مهم دیگر در رابطه با حلقه شنا بادی دستگیره دار کیتی مدل 58269 بحث وجود دو عدد دستگیره حفظ تعادل بر روی این محصول می باشد که ویژگی جذاب این کالا هم به شمار می رود. در واقع شما این مزیت را در اختیار دارید که پس از باد کردن و راه اندازی کامل این محصول به سادگی آن را درون آب قرار داده و با در دست گرفتن این دستگیره ها به سادگی تعادل خود را بر روی آب های آرام حفظ کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول بسته بندی کوچک و سبک وزنی را هم داراست که از منحصر به فرد ترین خصوصیات این کالا به شمار رفته و فرآیند جا به جایی این محصول را هم ساده و آسان کرده است. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این محصول برای شما عزیزان از فروشگاه پول اینتکس در ایران فراهم خواهد بود. 

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...