حلقه شنا بادی دونات مدل 56263

56263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی دونات مدل 56263 از سری محصولات مهیج و زیبایی است که قطعا هم خانم ها و هم آقایان می توانند به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرده و بر روی آب به بهترین شکل ممکن قرار بگیرند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این حلقه شنا همان طور که از شیوه نامگذاری محصول هم مشخص است به صورت یک دونات طراحی و عرضه شده است که این امر خلاقیت شرکت اینتکس را در ارائه این محصول نشان می دهد. رنگ های شاد و زیبای نقش بسته بر روی این محصول نیز برگرفته از طرح انواع اسمارتیز می باشد که باعث شده تا این محصول بیش از پیش طبیعی و زیبا جلوه دهد. هم چنین بر روی این محصول نیز تنها یک عدد دریچه باد وجود دارد که شما با استفاده از آن می توانید به ساده ترین شکل ممکن دست به راه اندازی این محصول بزنید.

حلقه شنا بادی دونات مدل 56263 با قطر 99 سانتی متری طراحی و ارائه شده است که این امر نیز باعث شده تا یک محصول بزرگ را در اختیار داشته باشید و تمام سنین نوجوان ، جوان و بزرگسال بتوانند به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. باکس بسته بندی این محصول نیز بسیار کوچک می باشد و شما برای حمل و نقل این محصول کار سختی در پیش نخواهید داشت. علاوه بر این ها از نظر جنس و کیفیت بدنه هم این حلقه شنا از نوع PVC تولید و ارائه شده است که کیفیت بالایی را دارا بوده و قطعا به سادگی آسیب نخواهد دید. تمامی این ویژگی ها و خصوصیات باعث شده تا این حلقه شنا یک محصول ایده آل برای شما به شمار رود تا با خیالی راحت بتوانید دست به استفاده از این محصول زده و آن را از سایت فروشگاه محصولات بادی پول اینتکس ثبت سفارش نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 99 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 9+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...