حلقه شنا بادی دو نفره اینتکس 56800

intex 56800

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,430,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی دو نفره اینتکس 56800 یکی از بهترین انواع حلقه شنا بادی است که دارای ظاهری ویژه و طراحی خاص بوده و برای استفاده به صورت دو نفره ساخته شده است. این محصول جذاب برای استفاده بزرگسالان طراحی شده و دارای ابعادی استاندارد می باشد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این حلقه شنا در تفریحات آبی گروهی و دوستانه استفاده کرده و لحظات شاد و پر از هیجان داشته باشید.

شناور بادی روی آب دوبل اینتکس

این محصول که به رنگ آبی ساخته شده است به صورت دو حلقه بادی به هم چسبیده می باشد. در کناره های این حلقه بادی دستگیره های سفید رنگی تعبیه شده است که برای حفظ تعادل بر روی آب کاربرد دارند. هم چنین این محصول دارای تکیه گاه نیز می باشد که می توانید به راحتی بر روی حلقه بادی نشسته و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید. این محصول دارای دو جالیوانی بر روی بدنه است که می توانید بر روی آب نوشیدنی مورد علاقه خود را نیز در کنارتان داشته باشید و لذت ببرید. از دیگر مشخصات این شناور بادی برخورداری از کیفیت بدنه بسیار بالا است. این محصول طول عمر زیادی دارد و تا سال ها قابل استفاده می باشد. این شناور بادی را می توانید به راحتی حمل و جابه جا کنید. زیرا محصول وزن بسیار کمی دارد و در هنگام تخلیه، ابعاد کمی داشته و فضای کوچکی را اشغال می کند. 

حلقه شنا بادی دو نفره اینتکس 56800 به راحتی از طریق سایت تخصصی پول اینتکس به صورت کاملا اورجینال و اصلی قابل خریداری است. این محصول را با ارزان ترین قیمت از طریق سایت پول اینتکس سفارش دهید و یا با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

نوع تفریحی
طول 198 سانتی متر
عرض 117 سانتی متر
رده سنی بالای 9 سال
 جنس بدنه PVC وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 جالیوانی دارد
 سایر ویژگی ها مناسب بزرگسالان
 دارای دو دستگیره سرخود
 دارای جالیوانی
 مناسب آب های آرام
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...