حلقه شنا بادی رنگی تکیه گاه دار بزرگسال

bestway 43637

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی رنگی تکیه گاه دار بزرگسال یکی از جذاب ترین مدل های حلقه شنا بادی بزرگسال است که توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است. این حلقه شنا بادی بسیار کاربردی بوده و می توان از آن به عنوان شناور بادی روی آب نیز استفاده کرد و بدون قرار گرفتن در داخل حلقه بادی، از شناور ماندن بر روی آب لذت برد. این محصول ظاهری جذاب و زیبا دارد که مورد پسند افراد بوده و به خوبی نظر خریداران را جلب می کند. این محصول جلوه زیبایی بر روی آب داشته و با طراحی خاص خود، رضایت خاطر خریداران را فراهم می کند.

حلقه شنا بادی تکیه گاه دار بست وی

این حلقه شنا بادی به صورت رنگارنگ با رویی شفاف طراحی شده است که جذابیت بالایی دارد. بر روی این محصول نیز یک تکیه گاه بادی تعبیه شده است که به بدنه متصل می باشد و فضای راحتی را برای استفاده در اختیار اشخاص قرار می دهد. این محصول ابعاد مناسب و استاندارد دارد که دور بدن افراد بزرگسال قرار گرفته و مانع از فرو رفتن افراد به داخل آب می شود. هم چنین فرد می تواند مانند شناور بادی روی آب بر روی این محصول نشسته و از آن استفاده نماید. این محصول کیفیت بالایی داشته و در برابر آسیب مقاومت خوبی دارد که به سادگی دچار آسیب نشده و می توان به صورت طولانی مدت از آن استفاده نمود. حلقه شنا بادی بزرگسال دارای ابعاد کوچکی در حالت تخلیه است که حمل و جابه جایی آن را آسان تر می کند. هم چنین این محصول به سادگی و در زمانی کوتاه راه اندازی شده و آماده استفاده قرار می گیرد.

برای خرید حلقه شنا بادی رنگی تکیه گاه دار بزرگسال با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

 برندبست وی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول118 سانتی متر
 عرض 118 سانتی متر
ضخامت 0.44 میلی متر
 جنس رویهپی وی سی شفاف
 جنس بخش کناریپی وی سی
 جنس کفپی وی سی مقاوم
 پمپ
 نوع پمپ -
دریچه 2 عدد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای دستگیره تعادل
دارای جالیوانی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...